Om geld binnen te halen voor de vereniging hebben we een scherm in de kantine gehangen met daarop nieuws en advertenties. Momenteel werkt dit goed met een laptop onder het scherm.
Het scherm (plasma TV) heeft een resolutie van 1024x768 en is aan te sturen via HDMI en D-Sub.
De PC die het aan moet gaan sturen staat 15 meter verderop (niet hemelsbreed, maar verwachte kabelafstand). Er zit een dual-videokaart in het systeem. (DVI uitgang)
Een leiding voor de monitor kabel is gelegd.
Ik heb nu 2 verschillende opties, maar weet niet voor welke te kiezen.
1. D-Sub kabel trekken (connector solderen, want past niet door de buis). DVI - D-Sub convertor.
2. HDMI kabel trekken en DVI-HDMI convertor plaatsen. (past door een PVC buis?)
Over afstanden versus kwaliteit lees ik verschillende dingen. Welke optie is echter de meest zekere keuze?
Het scherm (plasma TV) heeft een resolutie van 1024x768 en is aan te sturen via HDMI en D-Sub.
De PC die het aan moet gaan sturen staat 15 meter verderop (niet hemelsbreed, maar verwachte kabelafstand). Er zit een dual-videokaart in het systeem. (DVI uitgang)
Een leiding voor de monitor kabel is gelegd.
Ik heb nu 2 verschillende opties, maar weet niet voor welke te kiezen.
1. D-Sub kabel trekken (connector solderen, want past niet door de buis). DVI - D-Sub convertor.
2. HDMI kabel trekken en DVI-HDMI convertor plaatsen. (past door een PVC buis?)
Over afstanden versus kwaliteit lees ik verschillende dingen. Welke optie is echter de meest zekere keuze?
Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD