Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Hier 2 USB-muizen (logitech met dat fraaaaaaie blauwe lampie aan de achterkant) en de MS intellieye explorer
Met geen van beide muizen problemen... (ook niet gehad)
Met geen van beide muizen problemen... (ook niet gehad)
Tja dat haperen kan aan meerdere dingen liggen (muis niet in aparte thread ?)
anywayz, ik zou geen usb doen, bijv geen ondersteuning voor DOS. Mot je weer een converter of een muis aansluiten om te DOSen (niet te verwarren met DoS
)
up to u
Stealth
anywayz, ik zou geen usb doen, bijv geen ondersteuning voor DOS. Mot je weer een converter of een muis aansluiten om te DOSen (niet te verwarren met DoS
up to u
Stealth
Verwijderd
Ik heb geen last van mijn USB muis, ook niet in DOS, omdat mijn mobo als het goed is USB toetsenbord en muis ondersteund. Omdat USB lekker werkt (en het mijn eerste apparaat was dat usb aan kan) heb ik hem op de USB poort aangesloten. Die ernstige hapering komt bij mij zelden voor.Op maandag 12 februari 2001 17:00 schreef Stealth2000 het volgende:
anywayz, ik zou geen usb doen, bijv geen ondersteuning voor DOS. Mot je weer een converter of een muis aansluiten om te DOSen
Ik bedoel niet in een dosbox onder windows maar bijv als je opstart in dosOp maandag 12 februari 2001 17:04 schreef Bendertino het volgende:
[..]
Ik heb geen last van mijn USB muis, ook niet in DOS, omdat mijn mobo als het goed is USB toetsenbord en muis ondersteund. Omdat USB lekker werkt (en het mijn eerste apparaat was dat usb aan kan) heb ik hem op de USB poort aangesloten. Die ernstige hapering komt bij mij zelden voor.
ik moest zelf een keer in dos wezen voor het een en ander want systeem was dood maar usb weigerde
Verwijderd
dat je muis hapert kan ook liggen aan irq conficten ... ik had het ook .. heb mijn irq instellingen veranderd en het was weg ..
Ja, maar probeer in win2k maar eens met irq instellingen te kloten.
Alles flikkert hij op 11 bij mij (alles=raid controller - USB poorten - alle pci/agp kaart(en)...)
Alles flikkert hij op 11 bij mij (alles=raid controller - USB poorten - alle pci/agp kaart(en)...)
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Pagina: 1