Geen beeld via PC aansluiting op Panasonic TH42PV70

Pagina: 1
Acties:

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-07 20:51
Ik krijg op mn nieuwe Panasonic 42" Plasma (TH42PV70) helaas geen beeld via de PC ingang...

Deze zit verbonden met mijn XFX 6600GT 128MB AGP via DVI - D-Sub.

Het beeld blijft gewoonweg zwart, de PC, met MC2005, start wel op.

Zelfs het BIOS scherm wordt niet weergegeven op de plasma TV.

Alle instellingen op de PC ingang van de plasma TV al nagelopen, tevens ook gereset naar fabrieksinstellingen, maar het wil maar niet vlotten.

Iemand een idee waar ik moet gaan zoeken ?

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:26
hoelang is de kabel tussen je pc en de tv?
heb je het aangesloten via VGA of DVI?

• brtk
kabel is denk ik een metertje lang .... op de 6600GT zitten 2 DVI uitgangen, op DVI-1 heb ik de kabel (Dsub) aangesloten met een DVI-Dsub converter... DVI uitgang 2 geeft ook geen beeld...

Ik krijg ook geen beeld via de SVideo uitgang op een Scart connector.... die ik dan uiteraard ook via Scart op de Plasma tv aansluit....

Dus eigenlijk krijg ik op geen enkele manier beeld op de Plasma tv...

Het heeft overigens wel een keer gewerkt (via DVI-D-sub), maar na enkele reboots van het Mediacenter is dit probleem ontstaan.

[ Voor 41% gewijzigd door brtk op 15-10-2007 10:17 ]

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:26
En heb je de mogelijkheid om een andere pc/laptop aan te sluiten? Want als hij het wel een keer heeft gedaan dan kom je gelijk te weten of het aan de tv of pc ligt.

En waarom heb je gekozen om je pc via dvi - vga aan te sluiten en niet dvi - hdmi?

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het heeft overigens wel een keer gewerkt (via DVI-D-sub), maar na enkele reboots van het Mediacenter is dit probleem ontstaan.
En die uitspraakt doet mij denken dat het niet aan de ingang van de tv zelf ligt.

Eventueel een tweede d-sub monitor proberen om te kijken of die wel werkt ?

• brtk
Heb geen DVI-HDMI aansluitmateriaal, vandaar DVI - VGA...

Ga straks proberen een TFT monitor aan de DVI te hangen... geeft die beeld vrees ik dat er iets mis is met de PC ingang van de Plasma TV :S

• brtk
herinstallatie MediaCenter heeft alles opgelost... bedankt iedereen :)
Pagina: 1