Toon posts:

School Netwerk ergens vertraagd door administrator.

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Hier op mijn school bereik ik met mijn computer nog geen 15 kb/s. downloadsnelheid.
Volgens de administrator's hier zit daar een limiet op omdat je als leerling niet meer nodig hebt.
Is er iemand die weet hoe ik dat limiet kan uitschakelen of omzeilen?

Na wat googlen heb ik geprobeerd via het programma tcp manager wat settings te changen maar dat werkte niet.

Dus als iemand van jullie weet hoe ik de downloadsnelheid hoger krijgt hoor ik het graag :o

(Btw voordat er reacties komen van eerste topic vraag account : Ja dit is mijn eerste topic en ik ben pas net lid. Maar ik ben van plan actief aanwezig te gaan zijn hier op tweakers.net.)

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-02 10:01
Begin vooral eens met de forum regels te lezen ... Dan zou je weten dat je topic niet gewenst is.

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-03 16:04
Nou, als je net lid bent, dan staan de registratievoorwaarden vast nog heel erg vers in je geheugen :)
Sorry, maar dit soort vragen is niet helemaal de bedoeling. Die snelheidsblokkade zit er namelijk niet voor niets op.

Punctuality is the politeness of kings

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:31:
Hier op mijn school bereik ik met mijn computer nog geen 15 kb/s. downloadsnelheid.
Volgens de administrator's hier zit daar een limiet op omdat je als leerling niet meer nodig hebt.
Is er iemand die weet hoe ik dat limiet kan uitschakelen of omzeilen?

Na wat googlen heb ik geprobeerd via het programma tcp manager wat settings te changen maar dat werkte niet.
Welkom :w . Helaas valt je vraag onder Het algemeen beleid #misbruik. Je zult het met de systeembeheerder moeten opnemen, en die is duidelijk niet van plan je te helpen. Het is niet anders :)

Het is waarschijnlijk bedoeld om te voorkomen dat mensen op school gaan downloaden wat ze thuis zouden moeten doen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ge moet wel de FAQ doorlezen ;) Daarin staat dat wij u niet mogen helpen met het omzeilen van limitaties opgelegd door bovenaf ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-02 09:48

TrailBlazer

Karnemelk FTW

plus het zal een nutteloze actie zijn gezien de bandbreedte beperkt wordt in de router/firewall. Dus je kan tunen tot je een ons weegt maar sneller zal het niet gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Ok sry close dan maar.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Yup. Het is dus, zoals je merkt, niet de bedoeling om mee te helpen met het omzeilen van beveiligingen. Er lopen hier beheerders rond die weten hoe irritant het is als mensen dat soort dingen menen te moeten doen en dan fouten gaan maken, het verpesten voor iedereen die het wel nodig heeft en/of de school op kosten jagen van mijn belastingcenten ;)

Toch welkom :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.