Toon posts:

Kan mijn mail adres veranderd worden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op T.Net geregistreerd als Caramba. In de tijd dat ik nog met een modem via HCCNet internette heette ik ook op GoT Caramba. Hierna ben ik echter op @Home overgestapt. Ik kan het paswoord van mijn (GoT) Caramba nog wel kan laten mailen (naar mijn HCCNet adres) maar daar schiet ik dus niet veel mee op Ik heet nu dus noodgedwongen Jaapaap.
Dus eigenlijk wil ik vragen wat ik nu het beste kan doen:

1) Kan een moderator de user Caramba verwijderen? (op GoT alleen!!!) Dan registreer ik mezelf weer onder dezelfde naam.
2) Kan een moderator het email adres voor me veranderen?
3) Kan een moderator mij het paswoord geven, zodat ik het zelf aan kan passen?

Please Helpme :'( ;(

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op maandag 12 februari 2001 15:53 schreef Jaapaap het volgende:
Ik ben op T.Net geregistreerd als Caramba. In de tijd dat ik nog met een modem via HCCNet internette heette ik ook op GoT Caramba. Hierna ben ik echter op @Home overgestapt. Ik kan het paswoord van mijn (GoT) Caramba nog wel kan laten mailen (naar mijn HCCNet adres) maar daar schiet ik dus niet veel mee op Ik heet nu dus noodgedwongen Jaapaap.
Dus eigenlijk wil ik vragen wat ik nu het beste kan doen:

1) Kan een moderator de user Caramba verwijderen? (op GoT alleen!!!) Dan registreer ik mezelf weer onder dezelfde naam.
2) Kan een moderator het email adres voor me veranderen?
3) Kan een moderator mij het paswoord geven, zodat ik het zelf aan kan passen?

Please Helpme :'( ;(
Gaapjaap..... klik dan op profile (nast het GoT-koppie)
Daar kun je je profiel (profile (duh)) wijzigen... dus ook het wachtwoord... ALLEEN je username kan je niet wijzigen

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Wijzig meteen je ondertitel

"I sit in my room and imagine the future."

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Op maandag 12 februari 2001 15:57 schreef wfvn het volgende:

[..]

Gaapjaap..... klik dan op profile (nast het GoT-koppie)
Daar kun je je profiel (profile (duh)) wijzigen... dus ook het wachtwoord... ALLEEN je username kan je niet wijzigen
Maar het probleem gaat dus over een ander account waarvan hij het password niet meer heeft, en gemaakt heeft met een emailadres die niet meer voor hem toegankelijk is.

Verwijderd

Topicstarter
Precies, Obsidian begrijpt het :)

Wat is er mis met mijn ondertitel?

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Op maandag 12 februari 2001 16:50 schreef Jaapaap het volgende:
Precies, Obsidian begrijpt het :)
Kan je even je tekst veranderen wat onder je usericon staat. Die verneukt namelijk de hele lay-out. Zeer irritant.

Verwijderd

Topicstarter
Dat weet ik, maar er wordt niets aan gedaan |:(

Je bedoelt denk ik de tekst boven m'n usericon :)

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Op maandag 12 februari 2001 16:56 schreef Jaapaap het volgende:
Je bedoelt denk ik de tekst boven m'n usericon :)
Ja, dat heet een ondertitel voor zover ik weet.

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

Topicstarter
Mark Timmer stuurde me zojuist m'n T.Net paswoord, dat heb ik dus NIET nodig |:(

Verwijderd

Topicstarter
Nogmaals:

Ik zou graag het paswoord van de GoT user Caramba naar j.a.kokenberg@home.nl gemailed hebben. Dan kan ik zelf mijn email adres aanpassen en kan ik voortaan weer als Caramba op GoT posten. De user Jaapaap kan dan van mij verwijderd worden.

• Jorma
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Jorma

@ internet

Ik heb zojuist je mailadres veranderd, gebruik de passmailer voor een nieuw password.. :)

Verwijderd

Topicstarter
OK, heel erg bedankt!!!!!! :P

Verwijderd

Het werkt gelukkig allemaal, heb meteen de gelegenheid genomen om al mijn informatie maar eens te updaten ;)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:10

Jag

En nu nog de ondertitel veranderen van Jaapaap, ik geloof dat er mensen zijn die zich eraan ergeren.

Jag

Verwijderd

Ok, dat zal ik inderdaad even veranderen. Van mij mag overigens heel de user Jaapaap verwijderd worden. Nu ik Caramba weer terug heb, zal ik Jaapaap niet meer gebruiken. Het is toch ook niet toegestaan om meerdere accounts te hebben? :?
Pagina: 1