Toon posts:

Asus P5N32-E SLI stroom probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een update gedaan van de Asus A8N-SLI Deluxe naar de Asus P5N32-E SLI, en natuurlijk ook een nieuwe cpu en geheugen. Maar nu zag ik dat er op het nieuwe bord ipv 1x een 4 polige ingang een 8 polige ingang op zat. Zijn er opzetstukjes om dit probleem op te lossen of is 1x een 4 polige ook genoeg aangezien op de andere helft van de 8 polige ingang een zwart plastic dingetje zit.
Ik kan het systeem nog niet testen omdat het geheugen nog niet is aangekomen. Mijn voeding is trouwens een OCZ modstream 520W. Ik heb het systeem wel al eens aangezet en dan doen alle fans, behalve de cpu fan, het niet. Hierna gaat het systeem piepen omdat er nog geen intern geheugen in zit lijkt me, en geeft tevens geen beeld.

Afbeeldingslocatie: http://www.alternate.nl/pix/prodpic/450x450/g/gpea70.jpg

Alvast bedankt,

Leon

• wishmasterUT2k4
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-05 12:12
Ik het hetzelfde moederbord als jou.

Die extra 4polige ingang is er (volgensmij) voor extra stabiliteit te geven, ikzelf gebruik die extra 4e wel!
Je kan dus gewoon die 4 gebruiken!

En dat de fans (nog) niet aangaan is ook normaal, heb 1 fan aangesloten op de eerste connector, die gaat wel meteen aan, maar heb nog één aangesloten op connector nr4, en die gaat pas draaien als het piepje is geweest.

Tell me if im wrong.

[ Voor 63% gewijzigd door wishmasterUT2k4 op 14-10-2007 23:43 ]

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:01
Ik heb het bord ook, en een 4-pins stekker is genoeg hoor. Ikzelf gebruik ook een 4-pins namelijk en hij draait hier ook al 6 maanden zonder problemen.

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-05 15:12

mokumouse

LOLstoel User

Als ik me het goed herinner staat er ook gewoon in het boekje dat afhankelijk van je soort voeding of de 4polige kan gebruiken en dan het afdek klepje laten zitten, of het afdekklepje er af haalt en de 8 polige gebruikt.

oude voedingen hebben alleen de 4 polige, nieuwere voedingen beide.

Blaat...

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, weet ik iig dat ik niet weer iets moet gaan kopen voordat mijn systeem werkt.
Ik laat nog wel weten of het gelukt is aangezien ik morgen mijn geheugen krijg.