Ik heb een update gedaan van de Asus A8N-SLI Deluxe naar de Asus P5N32-E SLI, en natuurlijk ook een nieuwe cpu en geheugen. Maar nu zag ik dat er op het nieuwe bord ipv 1x een 4 polige ingang een 8 polige ingang op zat. Zijn er opzetstukjes om dit probleem op te lossen of is 1x een 4 polige ook genoeg aangezien op de andere helft van de 8 polige ingang een zwart plastic dingetje zit.
Ik kan het systeem nog niet testen omdat het geheugen nog niet is aangekomen. Mijn voeding is trouwens een OCZ modstream 520W. Ik heb het systeem wel al eens aangezet en dan doen alle fans, behalve de cpu fan, het niet. Hierna gaat het systeem piepen omdat er nog geen intern geheugen in zit lijkt me, en geeft tevens geen beeld.

Alvast bedankt,
Leon
Ik kan het systeem nog niet testen omdat het geheugen nog niet is aangekomen. Mijn voeding is trouwens een OCZ modstream 520W. Ik heb het systeem wel al eens aangezet en dan doen alle fans, behalve de cpu fan, het niet. Hierna gaat het systeem piepen omdat er nog geen intern geheugen in zit lijkt me, en geeft tevens geen beeld.

Alvast bedankt,
Leon