Wanneer ik tesseract aanroep vanuit C# met de volgende arguments:
dan werkt het prima, het bestand output.txt wordt netjes aangemaakt gevuld met de text op het plaatje.
Echter wanneer een spatie (' ') in één van de arguments zet werkt het niet meer. Dus ik dacht dan zet ik gewoon quotes om de arguments heen dan werkt het wel weer maar dat is niet het geval.
Doe ik iets verkeerd of kan tesseract gewoon niet met spaties omgaan? Of is het iets anders?
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| string imageFilePath = @"C:\image.bmp"; string outputFilePath= @"C:\output"; string arguments = string.Format(@"{0} {1}", imageFilePath, outputFilePath); Process p = new Process(); p.StartInfo.FileName = Path.GetFullPath(@"tesseract\tesseract.exe"); p.StartInfo.Arguments = arguments; p.Start(); |
dan werkt het prima, het bestand output.txt wordt netjes aangemaakt gevuld met de text op het plaatje.
Echter wanneer een spatie (' ') in één van de arguments zet werkt het niet meer. Dus ik dacht dan zet ik gewoon quotes om de arguments heen dan werkt het wel weer maar dat is niet het geval.
C#:
1
2
3
4
| string imageFilePath = @"C:\directory met spaties\image.bmp"; string outputFilePath= @"C:\directory met spaties\output"; string arguments = string.Format(@"""{0}"" ""{1}""", imageFilePath, outputFilePath); |
Doe ik iets verkeerd of kan tesseract gewoon niet met spaties omgaan? Of is het iets anders?