De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei
Wat was de gemiddelde score? Daar hangt het vanaf, niet zozeer van een bepaald aantal -1tjes
Saved by the buoyancy of citrus
Lijkt me opzich duidelijk dat gemiddelde als er alleen maar -1 tjes staan... Sorry dat ik dat eerder niet beter heb aangegeven.
Misschien zit er een soort drempel in voordat ie echt rood gekleurd wordt?
Misschien zit er een soort drempel in voordat ie echt rood gekleurd wordt?
[ Voor 22% gewijzigd door Ids Lupo op 14-10-2007 23:38 ]
-1 of +2 scores worden pas effectief als deze door een expert, pro of powermod bevestigd is
Intentionally left blank
Ok, duidelijk.
Is de modqueue voor Expert moderators dan ook anders? En is er voor een expert moderator te zien of een reactie al expert gemodereerd is?
Is de modqueue voor Expert moderators dan ook anders? En is er voor een expert moderator te zien of een reactie al expert gemodereerd is?
Nee, de modqueue is voor expert of pro-moderators niet anders. Sowieso laat de modqueue nog geen expert-score zien voor reacties waar nog op gemodereerd kan worden. Dergelijke extra informatie kan de objectiviteit enkel nadelig beinvloeden.Ids Lupo schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 00:10:
Ok, duidelijk.![]()
Intentionally left blank
Ook dat begrijp ik, dat de score niet getoond wordt. De modqueue laat toch ook nooit de score zien. De modperformance laat wel een expertscore zien, maar dan inderdaad na afloop van de moderatietijd.
Pagina: 1