Ik heb jaren gebruikt gemaakt van een Revoy 3200 (Kiss DP-450) en sinds een paar maanden kijk ik nu met een Yamada 6600, met een iets wat lawaaig loopwerk.
Voor beneden wil ik een nieuwe dvd-speler hebben, zodat ik af en toe ook lekker op mijn breedbeeld films kan gaan kijken (boven hebben we alleen kleine tv's). De huidige spelen beneden is een DVD + video combi welke geen enkele gebrande dvd of cd slikt.
Alle spelers hebben xvid ondersteunig (behalve die beneden) en ik zou het op prijs stellen als de nieuwe het ook had.
Ik heb de volgende wensen:
- liefst firmware kunnen update
- goede beeldkwaliteit en geluidskwaliteit
- xvid/divx ondersteuning met losse srt-file ondersteuning
- mooi design
- budget ongeveer 100 euro
De Kiss speler vond ik enigzins groot, en gaf zo hier en daar wel eens een vastloper. Voor mij eigenlijk geen Kiss meer (of de huidige spelers in de markt moeten verbeterd zijn). De Yamada heeft voor zover ik weet niet echt nieuwe moddellen in het assortiment.
Iemand advies over een nieuwe speler?
Voor beneden wil ik een nieuwe dvd-speler hebben, zodat ik af en toe ook lekker op mijn breedbeeld films kan gaan kijken (boven hebben we alleen kleine tv's). De huidige spelen beneden is een DVD + video combi welke geen enkele gebrande dvd of cd slikt.
Alle spelers hebben xvid ondersteunig (behalve die beneden) en ik zou het op prijs stellen als de nieuwe het ook had.
Ik heb de volgende wensen:
- liefst firmware kunnen update
- goede beeldkwaliteit en geluidskwaliteit
- xvid/divx ondersteuning met losse srt-file ondersteuning
- mooi design
- budget ongeveer 100 euro
De Kiss speler vond ik enigzins groot, en gaf zo hier en daar wel eens een vastloper. Voor mij eigenlijk geen Kiss meer (of de huidige spelers in de markt moeten verbeterd zijn). De Yamada heeft voor zover ik weet niet echt nieuwe moddellen in het assortiment.
Iemand advies over een nieuwe speler?