Gulfstream G650
Zie onder andere deze: Updaten onderschriften subfora
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Enne.... waarom die hoofdpagina bekijken?
ARME AOW’er
Wat écht belangrijk is is de titel en die is op zichzelf al duidelijk genoeg.
Als je er echt niet tegen kunt: Voorkeuren » 'Toon forumbeschrijvingen' uitvinken.
[ Voor 22% gewijzigd door Rone op 14-10-2007 20:45 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Ze worden kennelijk toch niet gelezen, waarom updaten.salimrmaf schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 20:32:
Zo staat er bij PMG:
"Passen er in de bmg BP6 nu wel of geen itaniums?"
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Boeiend
Het is trouwens wel humor om na 1 jaar die dingen weer eens aan te zetten en allemaal te lezen
@onder: Ja, en de enige bij HK is mOrPhIe
[ Voor 58% gewijzigd door TheZeroorez op 14-10-2007 20:52 ]
Wie is nou die Cybersteef van Videoplanken & Beeldkanonnen?
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Puur logisch betekent dat dat Cybersteef dus ergens in mijn huis nog aanwezig is. Aangezien de etensvoorraden op peil blijven betekent dat dat hij waarschijnlijk dood is. Dus heb ik een cyberlijk in de kelder
Oslik blyat! Oslik!
Aanklikken en deleten.dion_b schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:54:
Puur logisch betekent dat dat Cybersteef dus ergens in mijn huis nog aanwezig is. Aangezien de etensvoorraden op peil blijven betekent dat dat hij waarschijnlijk dood is. Dus heb ik een cyberlijk in de kelder![]()
ARME AOW’er
Ik speel toch ook niet met mijn NES...? De meeste onder ons zijn jong.
Daarom: Mannetjes die je hulp aanbieden.
Gulfstream G650
Mannetjes die de search niet gebruikt hebben.salimrmaf schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 23:04:
Nostalgie?!?![]()
Ik speel toch ook niet met mijn NES...? De meeste onder ons zijn jong.![]()
Daarom: Mannetjes die je hulp aanbieden.
edit:
salimrmaf (profiel) geboortedatum 1902
Deze ouwe hippie is, zoals altijd, weer scherp.
[ Voor 18% gewijzigd door Guardian Angel op 14-10-2007 23:10 ]
ARME AOW’er
http://hawvie.deviantart.com/
Lekker actueel over 10 jaar, dit soort berichten.Robin schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 17:54:
En als je niet weet wat een Itanium of BP6 is, dan vraag ik mij wel af of je dan wel tot de doelgroep van Tweakers.net behoort.
Die forumbeschrijvingen zijn altijd al ietwat sarcastisch bedoeld geweest (hoewel sarcasme wellicht niet de juiste beschrijving is; iig nooit echt serieus bedoeld, te zien aan de stijl van die dingen) maar ergens wordt voor mijn gevoel dat idee versterkt doordat de beschrijvingen niet helemaal bij de tijd zijn.
Ik heb wel het gevoel dat ze over een tijdje wel een keer aangepast gaan worden want over 10 jaar kun je het mensen niet echt meer kwalijk nemen dat ze de itaniums (of BP6'en) niet kennen.
Saved by the buoyancy of citrus
Gulfstream G650
Daar moet vast een DB query voor te verzinnen zijnHawVer schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:33:
Het zou me niets verbazen als 99% van de gebruikers de omschrijvingen standaard laten verbergen.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ik zeg we voeren een variant van de captcha; de opttna in ("outdated public techtest to tell tweakers and noobs apart")Robin schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 17:54:
En als je niet weet wat een Itanium of BP6 is, dan vraag ik mij wel af of je dan wel tot de doelgroep van Tweakers.net behoort.
[ Voor 3% gewijzigd door Rapatski op 20-10-2007 11:51 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Wat mij betreft heeft een forumbeschrijving geen enkele toegevoegde waarde, omdat alle nuttige informatie al in de forumtitel staat (of zou moeten staan). Een forumbeschrijving is voor mij iets wat iemand al weet (of kan achterhalen) na het lezen van de forumtitel.
Om daar dan wat creativer mee om te gaan als de forumtitel zelf vind ik dan wel weer een toegevoegde waarde. Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht en heb ze vervolgens onzichtbaar gemaakt.
You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ze leven zelf nog in de jaren 80's. Je weet wel; Flodder, The A-Team en Knight Rider.
Het is nu bijna 2008...
Tijd voor een regime-change.
Gulfstream G650
En als je niet weet wat de BP6 en Itaniums met elkaar te maken hebben, dan mag je je wat mij betreft ook flink gaan schamenRobin schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 17:54:
Verder, lekker houden zo die beschrijvingen, ze zijn duidelijk genoeg en dat ze een beetje outdated zijn maakt toch niets uit. Het is niet zo alsof iemand ook leuke nieuwe bedenkt of bedacht heeft.