Hoi peeps,
Ik heb zojuist een macbook pro gekocht en en vroeg me het volgende af ..
op kantoor maak ik vaak gebruik van mijn privelaptop , waar windows op draait, en log ik
in op het domein daar. ik heb uiteraard een werkende account dus met mijn privelaptop
krijg ik netjes gewoon connectie en kan ik gewoon werken op een werkaccount.
Nu heb ik zitten nalezen op het web maar vind het nog steeds vaagjes of dit nu wel
of niet kan ..
Kan ik namelijk met mijn macbook dadelijk gewoon op onze AD omgeving inloggen? en dan gebruik
maken van de services zolang ik de juiste applicaties heb geinstalleerd zoals office bijvoorbeeld ..
denk hierbij aan exhange voor outlook en shares op het bedrijfsnetwerk ..
werkt het dan eenvoudig door aan te loggen op het domein die ik aangeef met mijn AD account zoals ik ook doe op mijn windows laptop?
Bedankt! alvast...
Ik heb zojuist een macbook pro gekocht en en vroeg me het volgende af ..
op kantoor maak ik vaak gebruik van mijn privelaptop , waar windows op draait, en log ik
in op het domein daar. ik heb uiteraard een werkende account dus met mijn privelaptop
krijg ik netjes gewoon connectie en kan ik gewoon werken op een werkaccount.
Nu heb ik zitten nalezen op het web maar vind het nog steeds vaagjes of dit nu wel
of niet kan ..
Kan ik namelijk met mijn macbook dadelijk gewoon op onze AD omgeving inloggen? en dan gebruik
maken van de services zolang ik de juiste applicaties heb geinstalleerd zoals office bijvoorbeeld ..
denk hierbij aan exhange voor outlook en shares op het bedrijfsnetwerk ..
werkt het dan eenvoudig door aan te loggen op het domein die ik aangeef met mijn AD account zoals ik ook doe op mijn windows laptop?
Bedankt! alvast...
Hypocracy lies in the very nature of those judging upon them, reflecting the selfimage they deny