Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hallo iedereen

Ik heb sinds kort een gsm met een kaartje van 1gb. Nu hadik graag muziek op mijn gsm zetten(dat is al gelukt) maar ik zou het ook een beetje overzichtelijk op mijn gsm willen met een programma als het kan nog met een mooie interface. Dus in concreto dat er op mijn gsm een link komt naar artiesten, alle nummers, albums,... Heb me al rot gezocht maar ik vind echt niets. Hopelijk kunnen jullie mij helpen

ALvast bedankt

Verwijderd

KD Player brengt sinds kort de redding _/-\o_ ! Zoek maar eens op google en je vindt download links voor alle resoluties. Is uitstekend (gratis!) Java programma dat imho niet moet onderdoen voor de Walkman-interface! De versie die ik heb (0.8.6) ondersteunt ook album art en id3-tags. Draait hier heel vlot op mijn Nokia 6233 dat geen s60 gsm is, misschien heb je (nog) betere alternatieven voor je s60 foon maar je kan het alleszins eens proberen...

Verwijderd

Topicstarter
Voila dit is nou eens een tip die ik absoluut apprecier. Hartelijk bedankt davox!!!
Andere tips mogen nog altijd.

P.S. Ik heb het geinstalleerd op mijn gsm en het is inderdaad een topprogramma maar is wel maar tot juist over het midden gevult. Weet iemand hier een oplossing voor?
Laatste vraag als ik er dit ineens mag bijzetten: Hoe gebruik jij dit. Ik heb op mijn gsm een paar liedjes gezet maar ik moet hem automatisch alle folders laten scannen en dan herkent hij nog geen liedje. Hoe doe jij dit?

ALvast bedankt

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2007 22:58 ]