Toon posts:

Foto van videoopname maken

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een videoopname gemaakt op dv kwalitiet. deze video heb ik nu op de pc gezet met studio10. Nu wil ik echter ook fragmenten uit die video opslaan als foto/plaatje zodat ik deze op de fotogallerij van mijn website kan zetten. Hoe kan ik nu het beste een mooi stil staan beeld uit mijn videobestand krijgen??

Verwijderd

Er zijn hier gigantisch veel programma's en mogelijkheden voor. Ik zou zeggen, neem eens een kijkje op Google

Gebruik anders zoektermen zoals capture screenshot movie, etc

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2007 17:11 ]

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-02 13:22

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 17:06:
Ik heb een videoopname gemaakt op dv kwalitiet. deze video heb ik nu op de pc gezet met studio10. Nu wil ik echter ook fragmenten uit die video opslaan als foto/plaatje zodat ik deze op de fotogallerij van mijn website kan zetten. Hoe kan ik nu het beste een mooi stil staan beeld uit mijn videobestand krijgen??
Programma`s als WinDVD, MPC ed. hebben allemaal een 'take picture/snapshot' functie :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:33
Pinnacle Studio 10 heeft ook een functie om een snapshot van het beeld te maken. je klikt hiervoor op het gereedgeschapkistje links in het scherm boven de tijdlijn. Als je daar op geklikt hebt schuift er boven een venstertje naar boven (zie je een camera icoontje), als je daar op klikt kan je een snapshot maken van de film.

Verwijderd

Dit is echt een enorm basic vraagje waarvan het antwoord ook gewoon op google te vinden is. Zo goed als alle mediaspelers hebben dit soort funties, MPC, PowerDVD, WinDVD, VLC etc etc. Op GoT zien we liever niet dat je een topic aanmaakt voor dit soort triviale vraagjes.

Dit topic is gesloten.