Canon MP180 + Printserver

Pagina: 1
Acties:

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-02 20:41
Heren

Ik heb een canon mp180 pas aangeschaft, aangesloten via een sitecom printserver ln306.
Telkens wanneer ik scannen met omnipage of mp navigator 3 krijg ik een foutmelding dat dit niet mogelijk is. Ik las dat meerdere mensen al problemen hiermee hebben, is er inmiddels al een oplossing. Ik heb ook inmiddels canon en sitecom al ingelicht over dit probleem, maar het zal wel tijdje duren voordat ik feedback krijg. Ik vind het een beetje belachelijk dat je niet scannen, omdat ik een printserver gebruik. Want als ik de allinone direct via usb aansluit op 1 pc, scannen works as a charm.

ik lees nu net dat je http://www.sitecom.com/pr...oductid=556&subgroupid=37
kan aanschaffen die heeft wel al de functionaliteit, maar vindt het een beetje bizar dat ik een half jaar geleden voor de gek bent gehouden door de verkoper om de ln306 aan te schaffen. Want vandaag probeerde ik voor het eerst de scan functie.

[ Voor 24% gewijzigd door jzoin2 op 14-10-2007 16:27 ]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

helaas een printserver, is geen scannerserver.

sommige printservers bieden een scaninterface aan via html. maar dat is meestal merkgebonden, (hp had er wel eentje, maar dat werkte aleen icm bepaalde modellen)

Dus als je een fiets koopt moet je niet gek opkijken dat ej er geen benzine in kan gooien

Iperf

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Een printserver geeft alleen printopdrachten door, en doet/kan niets met andere opdrachten.

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-02 20:41
ok bedankt voor de informatie.
sitecom mag dit trouwens wel vermelden op hun website.

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:15

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

justjermaine schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:42:
ok bedankt voor de informatie.
sitecom mag dit trouwens wel vermelden op hun website.
Er staat toch printer server. In alles wordt gepraat over een printer die je aan kunt sluiten en geen scanner dus. Het is alleen spijtig dat de verkoper je dit niet heeft gezegd... Misschien dat die verkoper er nog werkt, dan zou ik teruggaan naar de winkel, kijken wat ze voor je kunnen doen.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:40

Nik

Waarom? Er staat toch PRINTserver? We zijn niet in Amerika waar alleen domme mensen wonen, die je moet vertellen wat er _niet_ kan met een app. (*denkt aan kat in magnetron).
Pagina: 1