Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nokia PC suite back up probleem met mijn Nokia 6260

Pagina: 1
Acties:

• Mangafan2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-03 09:22
Ben sinds kort in het bezit van de N95. Dus ik wil graag een back-up maken van mijn berichten van mijn Nokia 6260.
Ik kan het wel kopieren maar ik heb dan niet meer een overzicht van wie welk bericht heeft gestuurd. Het heeft alleen maar een ID nummer. En als je het opent zie je alleen de telefoon nummer.
Als je de berichten box opent via Nokia PC Suite dan zie je de namen nog wel, maar ik zal niet voor lang in het bezit zijn van de 6260 dus ik moet een back up maken of iig een kopie maken waar de namen zichtbaar blijven.
Is dit mogelijk?

De reden waarom een back up niet lukt is als ik een back up wil maken van de interne geheugen waar o.a contacten opstaan stopt ie op ong. 70% waar die dan een back up maakt. Dan geeft ie de melding dat de bluetooth verbinding is verbroken.

Kan iemand mij helpen? De meer dan 1000 smsjes zijn zeer waardevol voor mij omdat ik er toch een lange tijd met deze telefoon heb door gebracht.

Alvast bedankt!