Ik probeer vanmorgen mijn pc op te starten, en dit loopt allemaal goed totdat ik inlog op de account.
Nadat ik netjes op het gebruikers icoontje klik start hij nog wel een stukje door, maar hij start niet volledig op.
Om een iets duidelijker beeld te geven:
ik kan wel mn taskmanager openen (Ctrl+Alt+Del), maar hij herkent niet of de lopende programma's van het systeem zijn of van de gebruiker.
Verder krijg ik alleen mijn achtergrond te zien, maar geen icoontjes of taakbalk.
Ik heb geprobeerd explorer.exe handmatig af te sluiten en opnieuw op te starten, maar dit helpt ook niet.
De pc is al meerdere keren afgesloten, waaronder volledig (stroom eraf) maar blijft hetzelfde resultaat geven.
De pc geeft verder geen fouten aan oid.
Laatste progje geinstalleerd is: Magix Movie Maker
Hiervoor geen problemen.
Ik weet dat het makkelijkste antwoord is de pc naar een eerder herstelpunt te zetten, maar daar kan ik nu ook niet bij komen natuurlijk.
Alvast bedankt voor de hulp.
Aiken
Edit:
Na een half uur opstarten heb ik mijn hele bureaublad gekregen.
HitmanPro eroverheen gegooid, Trojan ondekt en verwijderd.
Alleen nog niet alles loopt soepel.
Zal mn pc een herstelpunt terug zetten en hopen dat het probleem is opgelost.
Indien er nog andere ideeen zijn, altijd welkom.
En anders sorry voor het in beslag nemen van jullie tijd.
Nadat ik netjes op het gebruikers icoontje klik start hij nog wel een stukje door, maar hij start niet volledig op.
Om een iets duidelijker beeld te geven:
ik kan wel mn taskmanager openen (Ctrl+Alt+Del), maar hij herkent niet of de lopende programma's van het systeem zijn of van de gebruiker.
Verder krijg ik alleen mijn achtergrond te zien, maar geen icoontjes of taakbalk.
Ik heb geprobeerd explorer.exe handmatig af te sluiten en opnieuw op te starten, maar dit helpt ook niet.
De pc is al meerdere keren afgesloten, waaronder volledig (stroom eraf) maar blijft hetzelfde resultaat geven.
De pc geeft verder geen fouten aan oid.
Laatste progje geinstalleerd is: Magix Movie Maker
Hiervoor geen problemen.
Ik weet dat het makkelijkste antwoord is de pc naar een eerder herstelpunt te zetten, maar daar kan ik nu ook niet bij komen natuurlijk.
Alvast bedankt voor de hulp.
Aiken
Edit:
Na een half uur opstarten heb ik mijn hele bureaublad gekregen.
HitmanPro eroverheen gegooid, Trojan ondekt en verwijderd.
Alleen nog niet alles loopt soepel.
Zal mn pc een herstelpunt terug zetten en hopen dat het probleem is opgelost.
Indien er nog andere ideeen zijn, altijd welkom.
En anders sorry voor het in beslag nemen van jullie tijd.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2007 14:57 ]