Toon posts:

Wat is een Dual Slot GPU

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,
Misschien is dit een domme vraag maar wat is een Dual Slot GPU?
Cya,
Rik

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2007 10:20 ]

Verwijderd

een grafische kaart die 2 sloten (ruimte) inneemt

Verwijderd

Topicstarter
Zijn dat dan 2 PCI-E sloten (8800 GTS)

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Een grafische kaart die 2 sloten inneemt qua ruimte, vaak door de grotere koeler die erop zit. Zie ook http://images.google.com/...&btnG=Afbeeldingen+zoeken voor afbeeldingen.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Topicstarter
Dus ik hoef hem gewoon maar in 1 slot te steken alleen kan ik dat andere slot niet meer gebruiken?

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:05
Exact.

UNOX: The worst operating system

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12 13:40

mad_max234

AMD Athlon II M320

juist. :)

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 10:29:
Dus ik hoef hem gewoon maar in 1 slot te steken alleen kan ik dat andere slot niet meer gebruiken?
Het slot eronder kun je dan niet meer gebruiken nee, tenzij je een hoekje hebt voor low-profile kasten. Dan hangt de kaart eronder omlaag, maar dat neemt meteen weer 4 sloten in oid, en aangezien eronder vaak een simpel PCIe 1x slot zit, kun je dat beter niet doen.

Je bent dus inderdaad een extra slot kwijt, door de koeler (meestal) of door de dubbele kaart (7950GX2 bijvoorbeeld).

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

Ga voortaan is gewoon lekker googlen. Dit soort onzinnige topics zijn niets toevoegend op gathering.

Verwijderd

Topicstarter
renskoenraadt schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 10:34:
Ga voortaan is gewoon lekker googlen. Dit soort onzinnige topics zijn niets toevoegend op gathering.
Heb gegoogled en gevonden dat het dan 2 slots in gebruik nam maar ik wist niet of dit door koeling kwam of iets anders vandaar. Sorry voor enige ergering.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2007 10:55 ]

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-12 02:00

Yor

Yor1313#2571

Domme vragen bestaan niet.

Ik geef je groot gelijk dat je je vraag stelt. Ook heb je al de uitleg gekregen van wat behulpxame Tweakers, die ooit ook zelf niet alles wisten.

De opmerking van de tweaker hierboven, die stelt dat het onzinnig is is, is wat mij betreft overbodig.
Bijna alle antwoorden op vragen kan een mens op google vinden, dus zouden alle vragen hier overbodig zijn...

http://yor.minitroopers.com

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12 13:40

mad_max234

AMD Athlon II M320

renskoenraadt schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 10:34:
Offtopic/
Dit soort posten voegen net zoveel toe, aan het topic of GOT. :)

Verwijderd

mad_max234 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 11:16:
[...]

Offtopic/
Dit soort posten voegen net zoveel toe, aan het topic of GOT. :)
Jammer dat toch alles gesloten word, aangezien je daar niets mee op schiet. Laat de topics gewoon open.

Sry mods, maar deze kon ik niet laten
Modbreak:1) GoT is itt wat je schijnt te denken geen helpdesk. Wij verwachten dat GoT ook opschiet met een topic. Topics waar alleen de topicstarter wat aan heeft voldoen niet aan het beleid en gaan dicht.
2) zo offtopic lopen ranten op het beleid is gewoonweg kansloos. Niet alleen in de zin van dat je hiermee alleen te kennen geeft zelf er weinig van te snappen, maar ook in de letterlijke zin: als er uit discussies in LA een consensus naar voren komt om een deel van het beleid aan te passen, dan is er een goede kans dat dat ook gaat gebeuren. Maar loze opmerkingen als deze op de verkeerde plek gaat zeker niets mee gebeuren, behalve misschien een modbreak (of bij herhalingen wel andere stappen) :o

[ Voor 50% gewijzigd door dion_b op 14-10-2007 13:45 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 11:47:
[...]

Jammer dat toch alles gesloten word, aangezien je daar niets mee op schiet. Laat de topics gewoon open.
Dingen worden alleen gesloten als het topic niet aan de eisen voldoet.
En dan kun je er nog steeds genoeg mee, want met de search kun je het topic nog altijd vinden.
Sry mods, maar deze kon ik niet laten
Zoiets doe je normaal gesproken in Lieve Adjes, maar dan uiteraard iets meer onderbouwd enzo.

Verders is dit een simpele Google-vraag zoals gezegd, en dat je de precieze defenitie niet kon vinden is onzin; er is zat te vinden, en als je het dan nog niet begrijpt is er altijg nog Google Images :Y)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Inderdaad. En het is niet alleen een zoekertje, maar de topicstart voldoet duidelijk niet aan de eisen die we stellen. Er staat in het geheel niets in over waar al gezocht is, wat geprobeerd/zelf geredeneerd is. Dicht dus.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.