Hallo tweakers,
Misschien is dit een domme vraag maar wat is een Dual Slot GPU?
Cya,
Rik
Misschien is dit een domme vraag maar wat is een Dual Slot GPU?
Cya,
Rik
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2007 10:20 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2007 10:20 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Het slot eronder kun je dan niet meer gebruiken nee, tenzij je een hoekje hebt voor low-profile kasten. Dan hangt de kaart eronder omlaag, maar dat neemt meteen weer 4 sloten in oid, en aangezien eronder vaak een simpel PCIe 1x slot zit, kun je dat beter niet doen.Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 10:29:
Dus ik hoef hem gewoon maar in 1 slot te steken alleen kan ik dat andere slot niet meer gebruiken?
Heb gegoogled en gevonden dat het dan 2 slots in gebruik nam maar ik wist niet of dit door koeling kwam of iets anders vandaar. Sorry voor enige ergering.renskoenraadt schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 10:34:
Ga voortaan is gewoon lekker googlen. Dit soort onzinnige topics zijn niets toevoegend op gathering.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2007 10:55 ]
http://yor.minitroopers.com
Offtopic/renskoenraadt schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 10:34:
Ga voortaan is gewoon lekker googlen. Dit soort onzinnige topics zijn niets toevoegend op gathering.
Verwijderd
Jammer dat toch alles gesloten word, aangezien je daar niets mee op schiet. Laat de topics gewoon open.mad_max234 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 11:16:
[...]
Offtopic/
Dit soort posten voegen net zoveel toe, aan het topic of GOT.
[ Voor 50% gewijzigd door dion_b op 14-10-2007 13:45 ]
Dingen worden alleen gesloten als het topic niet aan de eisen voldoet.Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 11:47:
[...]
Jammer dat toch alles gesloten word, aangezien je daar niets mee op schiet. Laat de topics gewoon open.
Zoiets doe je normaal gesproken in Lieve Adjes, maar dan uiteraard iets meer onderbouwd enzo.Sry mods, maar deze kon ik niet laten
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq