Ik probeer vanaf een Windows 2003 x64 server een file te kopieren naar een andere Windows 2003 server. Deze file is 110GB en op de share waar ik de file naar toe wil hebben is nog 2TB vrij. Tijdens het kopieren krijg ik echter fouten dat er geen ruimte vrij zou zijn. Het kopieren gaat overigens wel gewoon verder en de file staat er uiteindelijk ook wel.
Ook naar een andere Windows 2003 server met share waar 200GB op vrij was kreeg ik dezelfde meldingen. Ik heb wat gezocht op Google en vind wel wat mensen met hetzelfde probleem maar een oplossing/verklaring heb ik nog niet kunnen vinden. Er zijn mensen die verwachten dat het te maken heeft met een 32GB limiet. Iemand een idee?
Ook naar een andere Windows 2003 server met share waar 200GB op vrij was kreeg ik dezelfde meldingen. Ik heb wat gezocht op Google en vind wel wat mensen met hetzelfde probleem maar een oplossing/verklaring heb ik nog niet kunnen vinden. Er zijn mensen die verwachten dat het te maken heeft met een 32GB limiet. Iemand een idee?