Geen beeld na standby...

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• devguru
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-06 16:10
Hoi allemaal..

Ik heb sinds een tijdje problemen met het 'uit standby komen'.. Als ik mijn pc uit standby wil halen blijft het HD-activity lampje branden en krijg verder geen beeld.. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Drivers zijn het nieuwst.

Mijn videokaart; ASUS EN7600GT -> Licht geoc'ed.. kan het daaraan liggen?
CPU: AMD Athlon x2 4200+ @ 2.7GHz

Devguru

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wat noem je 'licht overgeklokt'? Geef even de waarden voor core/mem die jij hebt. Heb je die verder in 2d trouwens niet laag gelaten?

Probeer het eerst eens zonder, en kom daarna hier terug ;)

[ Voor 18% gewijzigd door TheZeroorez op 14-10-2007 09:39 ]

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-07 14:22
Gebruik je toevallig Windows Vista? Daar waren ook problemen met uit standby komen, het heeft dezelfde symptomen.

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Welk mobo ? En heb je in de BIOS als standby optie S1 (Suspend To Disk) of S3 (Suspend To RAM) gekozen ? CPU niet geOCed ?

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

• devguru
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-06 16:10
Stockspeeds graka:
Klokfrequentie - Chip 560 MHz
Klokfrequentie - Geheugen 700 MHz
Speeds nu:
Klokfrequentie - Chip 585 MHz
Klokfrequentie - Geheugen 780MHz

Mobo: Asus M2N-SLi Deluxe
Bios optie zal ik effe checken
Wat de OC van mjin CPU betreft, dat stond er dus al wel; standaard loopt ie @ 2.2Ghz, nu dus @2.7

En nee, ik gebruik geen windows vista ;-)

Verwijderd

Klok je PC (met name je videokaart) eens terug naar standaard en kijk eens wat er dan gebeurd.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2007 13:07 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je maakt hier niet bepaald aannemelijk wat dit met je Videoplank of Beeldkanon te maken heeft - sterker nog, het is niet eens duidelik of het een hard- danwel software issue is.

Sowieso is het erg inzetloos om zo weinig specs te posten, niet je OC even tijdelijk terug te draaien voor troubleshooten en "Bios optie zal ik effe checken" te melden ipv het gewoon te doen en de resultaten te melden.

Begin eens met de stappen hierin door te nemen:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Dit topic gaat dicht wegens te weinig inzet, te weinig info en vermoedelijk ook nog eens op de verkeerde plek geopend (al is dat met de gebrekkige info niet eenduidig)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.