Toon posts:

Scythe Mugen “Infinity”. icm P5K de luxe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al op div sites wezen kijkken en sommige mensen zeggen dat de bovenstaande combo gaat werken , en andere zeggen dat het niet past :S
Is er hier iemand die de bovenstaande combinatie gebruikt ?

Verwijderd

Ooit gehoord van een topic start, want wat jij ervan hebt gemaakt lijkt niet echt ergens op. En je moet niet kijken naar een mobo koeler combo... Dat is alles wat ik zeg de rest kan je met een beetje denken ook wel uitvogelen.

• Rorando
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-01 19:10
@Leip-o-Matic

Hij moet eigenlijk wel kijken naar de Mobo, Cooler combo, aangezien er vaak genoeg problemen zijn geweest dat er Heatpipes of andere dingen in de weg zitten bij een Infinity .... maar idd de start post is niet echt iets

• Chills
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-01 21:04
Ik heb zelf een Scythe Infinity in combinatie met een Asus P5k Deluxe in een Antec P182 en het past goed bij elkaar. (E6600 Conroe op 3 ghz: idle zijn de cores 35 graden)

Verwijderd

Topicstarter
Chills schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 21:40:
Ik heb zelf een Scythe Infinity in combinatie met een Asus P5k Deluxe in een Antec P182 en het past goed bij elkaar. (E6600 Conroe op 3 ghz: idle zijn de cores 35 graden)
Bedankt voor de info hier kan ik wat mee , ga hem gelijk bestellen :)

Ik was namelijk even bang dat het koelblok tegen die condensatoren aan zou komen.

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02:50

Zygivt

Evenaren en overtreffen

jij moet denk ik beter leren zoeken. Ik kan uit de 2de en 3de hit de informatie halen die jij nodig hebt.
Pagina: 1