Schedule sftp download op Windows 2003

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sanoj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-02 16:20
Situatieschets : Iedere ochtend om 7hr moet er een sftp connectie gemaakt worden en moeten een aantal bestanden gedownload worden.

Ik had hier voor eerst gebruik gemaakt van psftp.exe (van de makers van putty) maar die helpt de .txt's die gedownload worden naar de maan.

Kent iemand een ander commandline sftp programmatje of een ander programma dat daar deftig mee kan werken ? (als je sftp schedule in google intypt, de eerste 20 heb ik al geprobeert..)

Verwijderd

Heb je BatchSync al geprobeerd?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Het "naar de maan helpen" is dat niet gewoon vergeten om de FTP connectie op "binary" te zetten ofzo?

• sanoj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-02 16:20
Dat is nu net het probleem met psftp.exe, die optie zit er niet in..

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
psftp.exe doet alleen maar binary (staat ook in de faq), ascii daarintegen kan hij (nog) niet

A wise man's life is based around fuck you

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dan maar overschakelen op ncftp misschien? :)
[edit]
shucks, die doet nog steeds geen sftp zie ik..

[ Voor 38% gewijzigd door alt-92 op 14-10-2007 23:27 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als hij alleen maar binary doet, lijkt het me erg sterk dat hij textfiles naar de maan helpt aangezien binary zo ongeveer zegt: "blijf er maar van af, niets aan veranderen" daar waar ascii mode zegt converteer line-endings naar je OS-specifieke line-endings :)

Oftewel - is het probleem met line-endings en zo ja, worden die files wel binair geupload? :)

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-02 13:44
Misschien met Filezilla:http://filezilla-project.org/wiki/index.php/Command-line_arguments Ondersteund niet veel maar wel de basics.

Verwijderd

SSH misschien?
Google eens op CWRSYNC.
Ik neem aan dat je ook bij de bron kan om het te downloaden?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 23:38 ]

Pagina: 1