Mijn vader (die op één of andere manier alles aan windows stuk weet te krijgen) heeft het weer eens voor elkaar. Hij kan geen DVD's meer afspelen of überhaupt een CD/DVD-ROM openen. Ook verwisselbare schijven zoals USB-sticks staan allemaal op slot. Verkenner geeft dit aan:

Ik heb al een beetje rond gegoogled en kwam bij iemand uit die ongeveer hetzelfde probleem had. Met Acer's eLock management zou het opgelost moeten zijn. Helaas. Zodra ik alles lock in eLock verdwijnt de DVD-speler uit de verkenner. Unlock ik 'm weer, dan staat ie er weer, maar nog steeds met het grote rode rondje met streep ding. Kent iemand dit teken en hoe kom ik er vanaf?
Wat ik al geprobeerd heb:
• eLock: locken en unlocken
• Systeemherstel naar punt voor dat dit voorkwam
• Antivirus software verwijderd
• DVD-drive drivers verwijderd en opnieuw laten instaleren
Wat heb ik nog niet geprobeerd:
• Windows opnieuw instaleren
• Laptop tegen de muur gooien
Wie heeft een tipje voor mij?

Ik heb al een beetje rond gegoogled en kwam bij iemand uit die ongeveer hetzelfde probleem had. Met Acer's eLock management zou het opgelost moeten zijn. Helaas. Zodra ik alles lock in eLock verdwijnt de DVD-speler uit de verkenner. Unlock ik 'm weer, dan staat ie er weer, maar nog steeds met het grote rode rondje met streep ding. Kent iemand dit teken en hoe kom ik er vanaf?
Wat ik al geprobeerd heb:
• eLock: locken en unlocken
• Systeemherstel naar punt voor dat dit voorkwam
• Antivirus software verwijderd
• DVD-drive drivers verwijderd en opnieuw laten instaleren
Wat heb ik nog niet geprobeerd:
• Windows opnieuw instaleren
• Laptop tegen de muur gooien
Wie heeft een tipje voor mij?