Ik heb het volgende probleem op mijn MBP: er is maar een applicatie zichtbaar. Ik kan wel meerdere applicaties tegelijkertijd draaien, maar er ik zie bijvoorbeeld geen finder window en firefox naast elkaar. Als ik op de desktop klik verdwijnt de actieve applicatie en wordt finder naar voren gehaald. Wel kan ik verschillende windows van een applicatie tegelijkertijd tevoorschijn toveren.
Ik heb gekeken of ik dit gedrag uit kon instellen, maar ik ben geen instelling tegengekomen die dit regelt. Ook heb ik op google gezocht evenals op dit forum, maar daarbij ben ik niet op een oplossing gestuit.
Mijn vraag aan jullie is dus als volgt:
Hoe kan ik ervoor zorgen dat er weer meerdere windows van verschillende applicaties naast elkaar zichtbaar zijn?
Ik heb het probleem gevonden...
Blijkbaar zorgt het aanzetten van de "advanced features" in quicksilver hiervoor.
Ik heb gekeken of ik dit gedrag uit kon instellen, maar ik ben geen instelling tegengekomen die dit regelt. Ook heb ik op google gezocht evenals op dit forum, maar daarbij ben ik niet op een oplossing gestuit.
Mijn vraag aan jullie is dus als volgt:
Hoe kan ik ervoor zorgen dat er weer meerdere windows van verschillende applicaties naast elkaar zichtbaar zijn?
edit:
Ik heb het probleem gevonden...
Blijkbaar zorgt het aanzetten van de "advanced features" in quicksilver hiervoor.
[ Voor 8% gewijzigd door sunoke op 13-10-2007 19:58 . Reden: Probleem gevonden ]