MX1000 middelste knop

Pagina: 1
Acties:
  • 261 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bekok
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-01 19:53
Dag,

Ik heb sinds kort de nieuwe iMac (20" versie), maar omdat ik de muis van apple niet zo prettig vond heb ik mijn eigen muis eronder gegooid (Logitech MX1000). Alles gaat goed, buttons aangepast d.m.v. logitechs controle center, maar alleen de middelste muisknop kan ik niet instellen. Ik heb bij "wielknop" alleen de volgende keuzes: Klik, dubbelklik, drievoudige klik, klikvergrendeling en rechterklik.. Echter op mijn windows PC gebruikte ik em echt als "3de knop" om bijvoorbeeld tabbladen in Firefox te openen/sluiten. De functie 3de knop staat ook aangegeven bij de eigen muisinstellingen van Apple, maar de 3de knop blijkt alleen op de mac muis te werken..
Weet iemand misschien hoe ik dus de wielknop van mijn Logitech muis als 3de knop kan gebruiken :)?

20" iMac; 2.4ghz Core 2 Duo; 3GB; Ati Radeon 2600HD Pro

• F r a n k D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-11-2025
Probeer dit proggie eens.

• Kapitein Prozac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-01 00:36
Staat er niet iets bij als laten afhandelen door Mac OS of iets dergelijks? Zoiets staat er wel bij mijn MS muis instellingen.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Onder "Assigned Action" in plaats van "Click" voor "Advanced Click" kiezen en daar "Button number" op 3 zetten.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• bekok
Hoi,

Sinds gister doet mijn middelste knop het opeens niet meer. Ik heb de instellingen allemaal opnieuw gedaan, maar het mocht niet baten. Ik heb bijvoorbeeld de knop aan een andere functie gekoppeld, maar nog steeds deed hij niks. Misschien is hij wel kaduuk, maar ik heb geen idee hoe ik daar achter kan komen. En dat hij niet meer werkt houdt vooral in dat ik in firefox niet meer tabs kan openen/sluiten met mijn middelste knop. Iemand enig idee hoe ik er achter kan komen of hij nog leeft?

• bekok
Anyone?

Pagina: 1