Toon posts:

USB-signaal valt af en toe weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens het opstarten van een computer krijg ik het volgende.

als ik bezig ben in bios valt af en toe het usb signaal weg. eruit en erin helpt niet.
Als ik type op msn of in word herhaalt hij letters bijv "hallo aaaaaaaaaaaaaaaaaaallemaal."
en ook in windows valt af en toe USB signaal weg. ( je hoort dat het geluidje van het ontkoppelen en aankoppelen van usb)

Specs

AMD 5600+(AM2)+(Scythe Katana2 cooler)
MSI K9N NEO
2GB DDR2
500 GB HDD
ATi X1950 Pro 256 DDR3
Windows XP home
550 watt PSU

Kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt! :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:44:

als ik bezig ben in bios valt af EN TOE!om de tijd het usb signaal weg.
sorry voor de spelling:P

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gaat het om een USB-toetsenbord? Veel andere USB-apparaten in gebruik, andere poort gebruikt, etc?
Daar is de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif edit mogelijkheid voor.

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 13-10-2007 17:47 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-05 14:53

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik krijg ook problemen als ik 2 stroomvretende USB-apparaten naast elkaar stop. De apparaten in kwestie in een ander slot duwen waar niks naast zit, of iets wat niet vaak aanstaat of weinig stroom verbruikt werkt prima. Ik heb nu in elk geval nergens last meer van. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:47:
Gaat het om een USB-toetsenbord? Veel andere USB-apparaten in gebruik, andere poort gebruikt, etc?

[...]

Daar is de [afbeelding] edit mogelijkheid voor.
Bedankt.

Ja het is een USB toetsenboard ja

Verwijderd

Topicstarter
-NMe- schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:52:
Ik krijg ook problemen als ik 2 stroomvretende USB-apparaten naast elkaar stop. De apparaten in kwestie in een ander slot duwen waar niks naast zit, of iets wat niet vaak aanstaat of weinig stroom verbruikt werkt prima. Ik heb nu in elk geval nergens last meer van. :)
Ok ja dat kan kloppen hij werkt ook met een Externe Hardeschijf. en een Home cinema set met een Display dat via usb gaat. zal het door geven.

maar betreft die letters die hangen. wat kan dat zijn?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Je gebruikt toch niet toevallig een usb-hub? Die dingen zorgen nl. ook vaak voor problemen (vooral de goedkope merken).

Verder zou ik eerst eens proberen na te gaan of het probleem aan je pc/moederbord of aan je toetsenbord ligt. Probeer je toetsenbord eens op een andere pc aan te sluiten of probeer een ander toetsenbord op je huidige pc. Verder neem ik aan dat je het toetenbord ook al op een andere poort hebt geprobeerd?

[ Voor 10% gewijzigd door Palomar op 13-10-2007 18:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Palomar schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:59:
Je gebruikt toch niet toevallig een usb-hub? Die dingen zorgen nl. ook vaak voor problemen (vooral de goedkope merken).

Verder zou ik eerst eens proberen na te gaan of het probleem aan je pc/moederbord of aan je toetsenbord ligt. Probeer je toetsenbord eens op een andere pc aan te sluiten of probeer een ander toetsenbord op je huidige pc.
USB hub. zal ik na vragen! bedankt hiervoor. keyboard heb ik weg gedaan en een andere voor gepakt dit hielp niet. :) bedankt zover jullie horen van me

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:58:
[...]
Ok ja dat kan kloppen hij werkt ook met een Externe Hardeschijf. en een Home cinema set met een Display dat via usb gaat. zal het door geven.

maar betreft die letters die hangen. wat kan dat zijn?
Dat is waarschijnlijk het effect van het aan- en uitgaan en jouw rammen op het toetsenbord omdat je de vertraging niet doorhebt.

(gebruik die edit-mogelijkheid, niet 2x achter elkaar posten. Zie GoT FAQ)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 18:01:
[...]

Dat is waarschijnlijk het effect van het aan- en uitgaan en jouw rammen op het toetsenbord omdat je de vertraging niet doorhebt.

(gebruik die edit-mogelijkheid, niet 2x achter elkaar posten. Zie GoT FAQ)
Hij gebruikt enkel de externe hdd, USB keyboard, USB muis en USB webcam ( logitech ). zul je dit merken als je je externe hardeschijf uitzet? zal hij dat dan nog doen?

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 18:06:
[...]
Hij gebruikt enkel de externe hdd, USB keyboard, USB muis en USB webcam ( logitech ). zul je dit merken als je je externe hardeschijf uitzet? zal hij dat dan nog doen?
Simpel: probeer het uit. Lijkt me zinvoller dan het hier te vragen...

Pagina: 1