Toon posts:

AC Ryan SATA niet ondersteund

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een tijdje geleden heb ik van iemand een Sata drive gekregen. Maar mijn moederbord heeft geen sata-aansluiting. Ik heb dus een externe HD-adapter gekocht van AC Ryan om daar dan mijn Sata drive in te steken en er dan via usb mee te werken. Ik heb alles aangesloten en in orde gebracht maar hij herkent enkel de AC Ryan en niet de harde schijf hoewel ik hem wel fysiek hoor opspinnen. Mn drive werkt dus wel maar hij wordt niet herkend door Windows XP! Nu heb ik in de manual gelezen dat ik voor Plug & Play support een SATA driver nodig hebvoor mijn moederbord maar aangezien er geen Sata aansluiting is op mn moederbord zal ik er dus ook geen driver voor vinden (heb al gezocht).

Is mijn setup nu echt helemaal waardeloos of kan ik hier nog iets mee doen?

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-02 23:35
Is de schijf ook niet te vinden in schijfbeheer? Waarschijnlijk moet je nog even de HD partitioneren namelijk :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, er staat wel rond de 230 GB unallocated in disk management! Heb hem net geformat en alles werkt perfect zoals het moet werken!

Thanks, daar had ik nog niet aan gedacht! _/-\o_

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2007 16:48 ]

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-02 23:35
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 16:41:
Hmm, er staat wel rond de 230 GB unallocated in disk management! Heb hem net geformat en alles werkt perfect zoals het moet werken!

Thanks, daar had ik nog niet aan gedacht! _/-\o_
d:)b