Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

T-mobile: Gemiste oproep sms

Pagina: 1
Acties:
  • 494 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Xqlusive
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-11 08:58
Vorige maand heb ik een nieuwe telefoon gekocht bij T-mobile, een w880i.
De telefoon bevalt me prima, echter erger ik me dood aan 1 van de diensten van T-mobile.
Elke keer als ik een gemiste oproep heb krijg ik een smsje van t-mobile dat ik dus een gemiste oproep heb. Erg dubbelzinnig naar mijn mening, ik krijg sowieso al een melding dat ik een gemiste oproep heb.

Ik heb al naar de klantenservice van T-mobile gebeld, en toen hebben ze deze dienst ook uitgeschakeld, echter toen kreeg ik helemaal geen gemiste oproepen meer, geen smsje, maar ook geen melding van de telefoon zelf.
Vandaag dus weer gebeld of ze dit konden wijzigen, dit bleek niet mogelijk te zijn, het is dus helemaal geen gemiste oproepen meer, of een dubbele melding.....

Bij mijn vorige telefoon, ook van T-mobile, had ik dit niet, ik had toen nog wel een pre-paid telefoon, maar dat moet toch geen verschil maken?

Hebben meer mensen hier last van? En is er echt geen mogelijkheid om de smsjes uit te schakelen?
Het lijkt me erg sterk dat het bij pre-paid klanten wel kan, maar bij abonnees niet...

Verwijderd

Vaag, heb ook T-mobile abbo maar krijg (gelukkig) nooit van die vage smsjes.

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:06
Ik krijg alleen die smsjes als mijn telefoon uit staat (of geen verbinding heeft met het netwerk) en dus geen melding heeft gekregen van een gemiste oproep. Als m'n telefoon aan staat krijg ik alleen de melding van de telefoon. Ik gebruik een Nokia N80

[ Voor 9% gewijzigd door Moning2 op 13-10-2007 14:43 ]

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-11 15:57
Ditzelfde heb ik ook, krijg alleen een smsje als diegene ook nog bij de voicemail terecht is gekomen. Volgens mij komen daar die smsjes ook vandaan. Als iemand dus je voicemail krijgt, dan pas komt er bij mij een smsje binnen

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:51
Volgens mij bij elke provider zo, dit gebeurt wanneer mensen ophangen bij de voicemail, dan krijg je dit bericht. Niet zo druk om maken helpt een stuk.

• Xqlusive
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-11 08:58
Ik zal er eens wat mee gaan experimenteren wanneer precies die berichtjes komen.

In mijn startpost stond wel dat ik me er dood aan ergerde, maar dat is wel wat overdreven...
Ik kan me er niet heel erg druk om maken, maar als iemand je 5 keer heeft proberen te bellen krijg je dus ook 5 smsjes, ik was er gewoon zat van om elke keer mijn inbox weer op te schonen.

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-10 21:52

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik krijg de gemiste oproep smsjes alleen als degene die me belde bij mijn voicemail is gekomen. Ik zou het in die hoek zoeken. Het gemiste oproep icoontje in je telefoon wordt ws door de telefoon zelf bepaald aan de hand van ingekomen gesprekken, het lijkt me erg sterk dat dat iets met een gemiste oproep sms te maken heeft.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:51
Xqlusive schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:54:
Ik zal er eens wat mee gaan experimenteren wanneer precies die berichtjes komen.

In mijn startpost stond wel dat ik me er dood aan ergerde, maar dat is wel wat overdreven...
Ik kan me er niet heel erg druk om maken, maar als iemand je 5 keer heeft proberen te bellen krijg je dus ook 5 smsjes, ik was er gewoon zat van om elke keer mijn inbox weer op te schonen.
Ja wat dat betreft ben ik het idd wel eens. Aangezien je altijd maar 200 smsjes kan hebben ofzo. Snap uberhaupt niet dat ze zo'n lage limit hebben, tis maar text.

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:06
SCIxX schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 18:09:
[...]

Ja wat dat betreft ben ik het idd wel eens. Aangezien je altijd maar 200 smsjes kan hebben ofzo. Snap uberhaupt niet dat ze zo'n lage limit hebben, tis maar text.
Omdat ze op de sim kaart terecht komen, mijn nokia kan ze opslaan op een geheugenkaart en zo kan ik miljoenen smsjes opslaan (wordt ie wel traag van maarja... et kan :P )
Pagina: 1