Toon posts:

[vista premium] activeren.

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje hier. Ik heb mijn Win vista al lang geleden een keetje geactiveerd. Maar na wat nieuwe dingen te hebben geinstalleerd en ook de tijd en datum te hebben veranderd door dat mijnn batterij eruit is geweest. Vraagt vista om een activatie maar dat heb ik al eens gedaan, En nu wil ik hem dus weet activeren maar de code is al in gebruik door mijzelf. Dus mijn eigen code werkt niet ??? Ik heb maar 2 dagen de tijd.

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2007 13:21 ]

Verwijderd

Als je nu eens wat relevante gegevens post dan kan ik je misschien helpen...

Hoe wil je activeren? Heb je sowieso wel internet? Heeft het internet eerder gewerkt? Wat voor een foutmelding krijg je? etc etc

Verwijderd

Topicstarter
Ik was nog niet helemaal klaar met typen Sorry ging perongeluk. Ik heb mijn post bijgewerkt.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2007 13:20 ]

Verwijderd

Hmzz als ik jou was zou ik vandaag of maandag even naar Microsoft bellen :) Die kunnen de code dan als het goed is weer vrijgeven

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:22:
Hmzz als ik jou was zou ik vandaag of maandag even naar Microsoft bellen :) Die kunnen de code dan als het goed is weer vrijgeven
ahha oké op zaterdag kan ik niet bellen volgens mij ? Dus dat word maandag. Maar hoe komt het dat dit is gebeurd ? Ik begrijp er niets van.

Verwijderd

Voor zover ik weet is het alleen als je de hardware aanpast of als je windows al een xkeer opnieuw hebt geinstalleerd.. Met batterij bedoel je denk om je bios ofzo te resetten, maar als je hardware niet veranderd en je windows niet opnieuw installeert zou windows niet opnieuw hoeven te reggen lijkt mij

miss dat iemand anders hier een licht op kan laten schijnen :9

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2007 13:29 ]

• Frogy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01-2025
als jij iets van drivers installeerd kan vista ook om heractivatie roepen.
of het aanpassen van datum/tijd ook

Verwijderd

Topicstarter
Frogy schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:32:
als jij iets van drivers installeerd kan vista ook om heractivatie roepen.
of het aanpassen van datum/tijd ook
Tsss wat een gedonder. En als ik niet binnen 2 dagen activeer ? Trouwens k kan niet naar het 0800 nummer bellen daar ben ik voor geblockeerd. Weet iemand een ander nummer van microsoft ?

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Staat gewoon in het activatievenster hoor? Er staat een 2e lijn bij (waar wel tijdskosten aan vebonden zijn). Maar waarom zou 0800 nummer geblokkeerd zijn :?

C:\>_

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:45:
[...]
Tsss wat een gedonder. En als ik niet binnen 2 dagen activeer ? Trouwens k kan niet naar het 0800 nummer bellen daar ben ik voor geblockeerd. Weet iemand een ander nummer van microsoft ?
Telefoon zoeken waar 0800 niet geblokkeerd is, of de blokkade opheffen. Of het tweede nummer bellen.

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 13-10-2007 13:51 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Vinnie schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:49:
Staat gewoon in het activatievenster hoor? Er staat een 2e lijn bij (waar wel tijdskosten aan vebonden zijn). Maar waarom zou 0800 nummer geblokkeerd zijn :?
Weet ik ook niet. Mwaar dat word me verteld als ik bel naar dat nummer. Ik heb mezelf wel ooit afgesloten voor 0900 en 0600 nummers

Verwijderd

Topicstarter
Het is verholpen met bel activatie. Ik kreeg een nieuwe code

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:56

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Ik heb dat ook eens gehad, na een virusscannerupdate moest ineens Vista HP opnieuw geactiveerd worden :? Via internet ging dat ook niet meer... Moest telefonisch gebeuren.

Vind het maar wazig dat software daarvoor kan zorgen, gammele activatie... Heb het bij klanten met XP ook weleens gezien.

Hier stond een dode link.

• tripel7
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-11-2025
Ey
Sorry voor de kick, maar ik heb exact het zelfde probleem, Echter, waar staat dat telefoon-nummer, Of beter, wat is het nummer?
Gino

[ Voor 3% gewijzigd door tripel7 op 25-10-2007 20:23 ]

I9900K - RTX4070TI - 64GB DDR4 3200 Ghz RAM

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dat kun je zelf gewoon vinden op de Microsoft.nl site.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.