Frit!Box 7050

Pagina: 1
Acties:

• August_Urk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-11 10:38
Beste mensen,

Weet iemand hoe een Fritz!Box 7050 i.c.m. Solcon VOIP beter ingesteld kan worden?

Met VOIPbuster prima kwalitie met met Solcon VOIP delay en ruis.

Misschien weet iemand hier hoe de Fritz met telnet ge-finetuned kan worden of een andere codec an worden ingeregeld?

Ik ben benieuwd!

• OrakelJos
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
(overleden)
Is dit een Duitse of een internationale 7050? De Duitse heeft nl. geen G29 codec.

• August_Urk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-11 10:38
Het is de internationale versie van de 7050.
Zo gauw telnet wordt aangezet, komt er een melding dat de garantie vervalt en eerst de fabrieksinstellingen moeten worden teruggezet. Maakt niet veel uit want de support van AVM is toch al driemaal nix. Een ticket zou binnen 24 uur worden beantwoord. Ik ben nu een week verder en nog niets gehoord.

• OrakelJos
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
(overleden)
August_Urk schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 23:04:
Het is de internationale versie van de 7050.
Zo gauw telnet wordt aangezet, komt er een melding dat de garantie vervalt en eerst de fabrieksinstellingen moeten worden teruggezet. Maakt niet veel uit want de support van AVM is toch al driemaal nix. Een ticket zou binnen 24 uur worden beantwoord. Ik ben nu een week verder en nog niets gehoord.
Sorry voor late reactie. Met telnet kan je hooguit de volgorde van de codecs aanpassen. Codecs zelf aanpassen en toevoegen is voor zover ik weet niet (meer) mogelijk. Is er niets mis bij Solcon?
Ik gebruik zelf 4 verschillende VoIP providers (1 Nederlandse, 1 in de USA, 1 in Oostenrijk en ook VoIPbuster) op een 7170 (Annex B ) en heb met geen van hen problemen.