Ik heb een Toshiba SP6100 laptop zonder scherm als server op mn nieuwe LG 37LE2R lcd tv aangesloten; videokaart in dat ding is een Nvidia Geforce 4 go 420 via de sub-d, standaard monitor aansluiting en dat werkt, maar ik heb geen breedbeeld. Dwz, wel breedbeeld, maar hij rekt alles op, dus geen breedbeeld. En ik kan die optie ook niet kiezen in de settings van XP pro. Ik heb me afgelopen nacht het leplazarus gezocht naar hoe dat nu zit, maar kom er ff niet meer uit.
Nvidia heeft ook geen nieuwe drivers voor dat ding, of ik zie ze niet.
XP herkent mn tv niet, dus die staat op standaard monitor, of een standaard plug en play ( en lcd scherm van de laptop ziet ie ook nog, terwijl t scherm eraf is, maar ok). Nu dacht ik slim te doen en installeerde een inf bestand van een andere LG breedbeeld monitor (voor de 37LE2R is geen inf te vinden bij LG), maar nog steeds geen optie om breedbeeld te kiezen in XP.
Hoe zit dat nu precies? Wat bepaalt of ik die breedbeeld optie krijg, de monitor of de video kaart, de drivers?
Ik kan niet een andere videokaart in die laptop stoppen en een andere tv is ook geen optie.
Wie laat zijn breedbeeld licht es schijnen op dit probleem?
dank!
Nvidia heeft ook geen nieuwe drivers voor dat ding, of ik zie ze niet.
XP herkent mn tv niet, dus die staat op standaard monitor, of een standaard plug en play ( en lcd scherm van de laptop ziet ie ook nog, terwijl t scherm eraf is, maar ok). Nu dacht ik slim te doen en installeerde een inf bestand van een andere LG breedbeeld monitor (voor de 37LE2R is geen inf te vinden bij LG), maar nog steeds geen optie om breedbeeld te kiezen in XP.
Hoe zit dat nu precies? Wat bepaalt of ik die breedbeeld optie krijg, de monitor of de video kaart, de drivers?
Ik kan niet een andere videokaart in die laptop stoppen en een andere tv is ook geen optie.
Wie laat zijn breedbeeld licht es schijnen op dit probleem?
dank!