EEPROM flashen

Pagina: 1
Acties:

• basu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-07 15:05
Ik zit hier met een eeprom uit mn Yamakawa standalone DVD speler, waar ik, geweldige tweaker die ik ben, een foute bios in heb geflitst. Ik heb de goeie rom op een cd'tje staan maar kan in wereldstad Amsterdam nergens een bedrijf vinden die dit voor me in mn sjippie kan duwen. het is een EEPROM zonder pootjes, met aan de korte kanten 7 contactjes en aan de lange kant 9...
De importeur van Yamakawa vraagt 100 piek voor een nieuwe rom (!) Wie weet waar ik gewoon mn EEPROM kan laten flashen?

Verwijderd

Ik weet niet in welke plaats je woont, maar je kunt het proberen om bij de "Jonge onderzoekers" te vragen of zij jou Eprom willen programeren.
Die mensen hebben (bijna) altijd zo'n apparaatje om het te flashen. ( ik heb een kennis met zo'n ding trouwens )

Verwijderd

Ja maar waar vind ik de orinele informatie om er op te zetten? okaphone vraagt namelijk de informatie op een floppy *duh* weet iemand wara ik dat kna krijgen ik heb het zelfde probleem :(

Verwijderd

het probleem is het is niet een normaale eeprom maar een flash eeprom 4 hoek ding :P voordeliger is een nieuwe kopen er is niemand die em ff voor je programeert

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
Op maandag 12 februari 2001 15:12 schreef basu het volgende:
maar kan in wereldstad Amsterdam nergens een bedrijf
lezen |:( |:( |:(

Verwijderd

wil alleeen duidelijk maken dat niemand die vaage eeprom chips flashed ze flashen wel de usual stuff
Pagina: 1