Mijn moeder gebruikt haar e-mailadres van haar provider (Zeelandnet) als Windows Live ID. Dit heeft ze nu ongeveer een jaar en werkt(e) altijd prima. Ze meldt zich er mee aan op Windows Live Messenger (MSN), waarin haar e-mail en wachtwoord altijd opgeslagen stonden. Nu wil 'ie het plotseling niet meer doen. WLM geeft de melding:
Andere dingen die ik heb geprobeerd naar aanleiding van tips via Google: Firewall (Windows Firewall) en virusscanner (AVG) uitgezet en temporary Internet files gedelete. Helaas ook zonder resultaat. Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn, en vooral hoe het op te lossen is?
Deze foutcode levert handige oplossingen op als "controleer of je geen typfout hebt in je e-mail adres of wachtwoord". Maar dat is absoluut niet het geval. Wanneer ik hier probeer aan te melden krijg ik de melding:Je kunt niet bij Windows Live Messenger worden aangemeld omdat de Windows Live ID niet bestaat of onjuist is. Klik op Wachtwoord vergeten? in het hoofdvenster van Messenger als je je wachtwoord vergeten bent. Foutcode: 80048823.
Opnieuw ben ik 100% zeker van het e-mailadres en wachtwoord. Ook heb ik er een dag tussen laten zitten zonder te proberen aan te melden, maar dat mocht ook niet baten.Aanmelden is mislukt.
U heeft te vaak geprobeerd u aan te melden met een onjuist e-mailadres of wachtwoord, of iemand anders probeert zich aan te melden bij uw account ***@zeelandnet.nl.
Andere dingen die ik heb geprobeerd naar aanleiding van tips via Google: Firewall (Windows Firewall) en virusscanner (AVG) uitgezet en temporary Internet files gedelete. Helaas ook zonder resultaat. Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn, en vooral hoe het op te lossen is?
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.