[Live ID] Kan niet meer aanmelden?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.442 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Mijn moeder gebruikt haar e-mailadres van haar provider (Zeelandnet) als Windows Live ID. Dit heeft ze nu ongeveer een jaar en werkt(e) altijd prima. Ze meldt zich er mee aan op Windows Live Messenger (MSN), waarin haar e-mail en wachtwoord altijd opgeslagen stonden. Nu wil 'ie het plotseling niet meer doen. WLM geeft de melding:
Je kunt niet bij Windows Live Messenger worden aangemeld omdat de Windows Live ID niet bestaat of onjuist is. Klik op Wachtwoord vergeten? in het hoofdvenster van Messenger als je je wachtwoord vergeten bent. Foutcode: 80048823.
Deze foutcode levert handige oplossingen op als "controleer of je geen typfout hebt in je e-mail adres of wachtwoord". Maar dat is absoluut niet het geval. Wanneer ik hier probeer aan te melden krijg ik de melding:
Aanmelden is mislukt.
U heeft te vaak geprobeerd u aan te melden met een onjuist e-mailadres of wachtwoord, of iemand anders probeert zich aan te melden bij uw account ***@zeelandnet.nl.
Opnieuw ben ik 100% zeker van het e-mailadres en wachtwoord. Ook heb ik er een dag tussen laten zitten zonder te proberen aan te melden, maar dat mocht ook niet baten.

Andere dingen die ik heb geprobeerd naar aanleiding van tips via Google: Firewall (Windows Firewall) en virusscanner (AVG) uitgezet en temporary Internet files gedelete. Helaas ook zonder resultaat. Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn, en vooral hoe het op te lossen is?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:51
Probeer eens het wachtwoord te resetten. Je krijgt dan gewoon een mailtje met een link waar je op kan klikken.

Soms geeft WLM gewoon rare fouten die nergens op slaan, maar als je je al niet aan kan melden op de webpagina is er toch iets meer mis.

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Wachtwoord resetten had ik ook al geprobeerd, maar dat kan niet met een extern e-mailadres (waar blijkbaar geen secret question is opgegeven).
Can't reset your password

This account does not have a question and secret answer, so you can't reset your password online. If you have a paid Microsoft subscription, you can reset your password by contacting Customer Support.
Overigens kun je ook nog proberen aan te melden waarbij je ook nog handmatig zo'n gegenereerde code uit een afbeelding moet overnemen om automatische inlogpogingen te voorkomen. Echter, daar krijg ik deze melding:
Uw account is tijdelijk niet beschikbaar
U heeft te vaak geprobeerd u aan te melden bij dit account. Met tijdelijk uitstel van aanmelding kan mogelijk worden voorkomen dat een ander uw wachtwoord raadt.

Klik op Annuleren en meld u later aan of stel uw wachtwoord nu opnieuw in.

[ Voor 39% gewijzigd door Captain N op 13-10-2007 11:41 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.