Creative Zen nano plus op SEAT radio

Pagina: 1
Acties:

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:49
Ik heb hier een SEAT auto met een standaard SEAT radio. Deze radio is uitgebreid met oa. USB.
USB sticks werken perfect, aansluiten, ze worden herkent, en spelen maar. Echter krijg ik mijn creative nano plus speler niet aan de praat.
Wanneer ik de speler in plug geeft het schermpje van de nano het connected tekeningetje weer. Echter geeft de radio niet het tekentje dat er iets is aangesloten.

Kan het zijn dat mijn mp3-speler niet wortd ondersteunt of is dit op te lossen? Volgens het boekje van de radio doe ik alles goed. Verder duurt het in windows ook altijd redelijk lang voordat ik de mp3 speler kan benaderen, kan dit misschien de oorzaak zijn?

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-01 13:35
Ik heb ook een Zen, deze worden niet benaderd als een gewone verwisselbare schijf maar je moet hier drivers voor installeren. Denk dus niet dat dit gaat werken.

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:49
Mijn zen xtra werkt idd ook niet zonder drivers (werkt bijna helemaal niet meer na een windows update, en zonder creative mediasource :( ) Maar dit terzijde.
De nano plus wordt gewoon herkent als verwisselbare schijf, en is in FAT geformatteerd (evenals de usb-sticks die wel werken)