Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ervaringen met de carkit Funkwerk Ego Look?

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
heeft er al iemand ervaring met de Funkwerk Dabendorf EGO carkits? Ik heb namelijk een nieuwe wagen gekocht en deze carkit ziet er wat beter uit dan mijn huidige parrot. Maar ik vind nergens reviews of tests op het internet. Wel heb ik even de nederlandstalige handleiding gedownload van de site en die ziet er goed uit.

link naar de fabrikant

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

mr_petit

opperprutser

Ik heb een Funkwerk Ego flash:
Afbeeldingslocatie: http://www.fwd-online.de/dbcTrade/premium/v50/images/EgoFlashInternet.jpg

Op zich best een aardig dingetje.
A2DP geluidsoverdracht en synchronisatie van adresboek heb ik nog niet helemaal onder de knie, maar ik moet er nog wat mee experimenteren.
Ik moet toegeven dat mijn telefoon (nokia 6120 classic) niet op hun compatibiliteitslijst staat, maar op die lijst staat voornamelijk een beetje gedateerd spul. Het kan dus wel zo zijn dat mijn telefoon niet helemaal compatibel is. (bellen werkt wel overigens)
Wat een beetje een nadeel is, is dat de knopjes aan beide zijkanten niet echt lekker indrukbaar zijn, en ik denk dat een draaiknopje zoals de parrots hebben stiekum heel handig is.
Als je veel wilt bellen en door je telefoonboek wilt scrollen om nummers te zoeken kan je beter daarvoor kiezen. Ik zie dat de Ego look ook zo'n knopje lijkt te hebben.

De laatste firmware maakte een aantal bugs wel goed, dus aan sommige problemen wordt iig gewerkt.

[ Voor 7% gewijzigd door mr_petit op 18-10-2007 22:34 ]

"man is not truly one, but truly two,"