Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Slider programmeren

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Kan me iemand vertellen of het mogelijk is de slider van de Nokia N95 zo te programmeren dat als men een gesprek voert en de slider gesloten wordt het gesprek beeindigdt wordt.
Nu is het zo dat je de slider dicht kunt schuiven na een gesprek en dit wordt dan niet verbroken.

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:22
RTFM

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-10 14:03
PWND!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
ROFL

Pentaxiaan

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-11 11:37

McGryphon

Veul vrouwkes!

LOLLERPWND

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

• FatalZero
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 22:23
Om maar even een duidelijk antwoord te geven:

SatBert het is bij Tweakers gebruikelijk dat je EERST de handleiding leest en via Google (of andere zoekmachine) zoekt naar een oplossing van je vraag/probleem. Mocht je grondig gezocht te hebben en niks kunnen vinden? Dan kan je een topic starten op het forum.

Tip: Je topic naam moet echt duidelijker de volgende keer, even model enz. vermelden.

[ Voor 12% gewijzigd door FatalZero op 13-10-2007 10:50 . Reden: Tip toegevoegd ]

Opper-prutser

• Mr-Beamer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-10 21:47

Mr-Beamer

And what shall I improve today

(p.s. doe is gek en stel je vraag in "nokia N95(8GB -deel 8" )

To modify or not to modify that's the quest... It's no question! Always modify!!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Je kunt het beste het advies van Mr-Beamer volgen..

Verder, ik snap de gein niet zo van 'ROFL' 'RTFM' enzo posten, dus kap daar s.v.p. mee.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.