Toon posts:

CaseBadges en Posters

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een aantal badges alleen zoek nu paar van creative, of andere toffe badges, je kan gewoon mailen..? of..

En posters..waar bestel je die? zo'n grote 2 bij 1 posters ofzo :) Van AMD :9 Intel mag ook >:)

Verwijderd

Wat mot je met zo`n poster man?

Hang dan een lekker wijf aan je muur, is een stuk leuker om nar te kijken

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-08 17:17

Demo

Probleemschietende Tovenaar

euro.reseller@amd.com geloof ik...
Gewoon ff zeuren dat je een AMD proc hebt en dat je er blij mee bent en dat je dat aan iedereen wil laten zien dmv een hoop stickers en posters door je hele huis:P
Ik had om 3 Athlon casebadges gevraagd en 1,5 week later lag er een envelop met AMD en Priority Mail erop in de brievenbus:D

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Demo

Demo

Op maandag 12 februari 2001 15:33 schreef tva_goku het volgende:

LOL
Je hebt gelijk, wijven is meer :9~ dan AMD

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Beetje puberale reactie, vooral dat
"wijf"
. :( Als hij nou AMD of Intel posters aan z'n muur wil, waarom zou dat dan niet mogen ?? :? Ik bedoel, als ik naar de Mazda-dealer ga dan zegt hij toch ook niet: "Koop toch lekker een Mitsubishi man !!" |:( En dan: je kan beter een dame op of in je bed hebben dan boven je bed... :+ :9 :P

Verwijderd

Topicstarter
tva_goku :

Demoniac :

LOL
Je hebt gelijk, wijven is meer dan AMD

Komen zeker nooit meiden bij jullie op de kamer :P :9Hang ik er een poster van een mooie meid neer, zitte die meide weer te zeure |:(

• Demo

Demo

Op maandag 12 februari 2001 15:59 schreef Binne het volgende:
Komen zeker nooit meiden bij jullie op de kamer :P :9Hang ik er een poster van een mooie meid neer, zitte die meide weer te zeure |:(
Jewel hoor, mijn vriendin... die zit ook altijd te zeuren over Yasmine Bleeth, is maar 1 poster, terwijl haar hele kamer vol hangt met allerlei gozers:(

Verwijderd

Topicstarter
haha okeej dan.. maareuh adresje voor die posters dan?? *D
Pagina: 1