Toon posts:

Java probleem in Vista

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Telkens als ik een javaprogramma wil laden in Vista (business 32 bit) springt explorer uit, dit is echt super irritant. weet iemand of ik er wat aan kan doen? Ik heb al de nieuwste versie van java geinstalleerd...

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?!?!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:16
Iets te vinden je Event logs? Het is wel raar, ik heb ook Vista Business 32-bit en de nieuwste Java, maar bij mij gebeurt dat echt niet :).

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Verwijderd

Topicstarter
Event logs? Dat moet je ff nader verklaren :D ik heb er ook nooit problemen mee gehad in XP maar sinds ik Vista gebruik heb ik dit probleem. Bijvoorbeeld bij de site: www.map24.nl deze springt tijdens het laden gewoon weg...

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:16
Start --> 'eventwvr' in het zoekbalkje typen en op <Enter> drukken. Of via een gigantische omweg: 'Control Panel' --> 'System and Maintenance' --> 'Administrative Tools' --> 'Event Viewer'

Nou is het een kwestie van het probleem op laten treden en kijken of er dingen verschijnen onder 'Critical' of 'Error'. Als er al veel berichten in staan is het misschien verstandig om de logs even leeg te maken, zodat je zeker bent dat je naar de juiste fout zit te kijken.

Ik heb ook http://map24.nl/ geprobeerd, maar het probleem is bij mij niet te reproduceren, niet onder Internet Explorer, of onder Mozilla Firefox. Het lijkt me dus wel iets specifieks voor jou en niet een 'algemeen' probleem.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Lijkt me dat Vista overgaat naar Areo Basic. Hebt ge het met IEDER java programma?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Pagina: 1