Antec Sonata II sleutel

Pagina: 1
Acties:

• Sky Lynx
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-01 14:04
Wilde gaan sleutelen aan de pc van mn neefje en kast openmaken --> blijkt dat de side-panel op slot zit met zo'n sleuteltje! Mn neefje woont in Weert, dus ff de sleutel laten brengen naar Leiden wil ik hem niet aandoen >:)

Woont er toevallig iemand in de buurt van Leiden/Leiderdorp die een Sonata II kast heeft en waarvan ik de sleutel voor enkele minuten zou kunnen lenen om de kast open te maken? :)

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:23

gwystyl

Beugeltje dan maar?

heb je er geen plaatje van? Die dingen zijn vast niet zo heel speciaal. Misschien werkt een willekeurige sleutel van die vorm wel. Dan hoef je je niet te beperken tot Sonata II eigenaren in omgeving Leiden :)

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

ja chieftec sleutels werken er ook op.
LL afaik ook (mijn pc-v2100 wel iig)

• BHStar
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-01 12:47
Geen optie om het sleuteltje via de post te laten versturen?.. 1, hoogstends 2 dagen en 42 cent later ben je klaar..

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

BHStar schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:03:
Geen optie om het sleuteltje via de post te laten versturen?.. 1, hoogstends 2 dagen en 42 cent later ben je klaar..
+ strafport. :)

44 cent :)

ARME AOW’er

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Die sleutel is zo simpel als het sleutelgat eruit ziet, en kun je openen door met een willekeurig voorwerp de vier kogeltjes die je in het slot ziet zitten in te drukken openen als alles goed is.

Die sleutel ziet er trouwens zo uit: Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/96d3a2078110b3be220621742567c01d/full.gif

• Sky Lynx
BHStar schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:03:
Klopt, dat is al gedaan maar het is alweer weekend en de post gaat op z'n vroegst komende maandag aankomen hier. Ik wilde juist in het weekend ermee aan de slag :)

• Sky Lynx
TheZeroorez schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:21:
Die sleutel is zo simpel als het sleutelgat eruit ziet, en kun je openen door met een willekeurig voorwerp de vier kogeltjes die je in het slot ziet zitten in te drukken openen als alles goed is.

Die sleutel ziet er trouwens zo uit: [afbeelding]
Hehe, al geprobeerd. Het is lastig om juist alle kogeltjes tegelijk ingedrukt te houden terwijl het binnengedeelte een kwartslag gedraaid moet worden. Heb het al geprobeerd met vele (steek-)voorwerpen, maar ik beschadig juist eerder het slot ermee dan dat ik hem open krijg...

• coretx
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-11-2025
Draai een BIK balpen open, en plak er in een cirkel een stukje karton van een toilet rol om heen, zodat het plastic van de pen in het midden past, en het karton tussen in het slet, en draaien maar.

Succes.

* coretx droomt over de tijd dat elke IT nerd nog aan lockpicking deed

[ Voor 14% gewijzigd door coretx op 13-10-2007 00:13 ]

• Sky Lynx
coretx schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 00:12:
Draai een BIK balpen open, en plak er in een cirkel een stukje karton van een toilet rol om heen, zodat het plastic van de pen in het midden past, en het karton tussen in het slet, en draaien maar.

Succes.

* coretx droomt over de tijd dat elke IT nerd nog aan lockpicking deed
Gast, je gaat het niet geloven maar het is gelukt met alleen dat stukje toiletrolkarton! En het was eigenlijk te simpel voor woorden, ik had het net zo goed kunnen bedenken maar het is even een kwestie van het eureka-moment hebben. Was jij toevallig plot-schrijver van die MacGuyver afleveringen? 8)

Overigens raad ik het anderen alleen maar aan om te doen in geval van nood, want je sloopt er wel de 4 cilindertjes (geen kogeltjes dus) mee --> bij mij zijn 3 van de 4 cilinders eruitgetieft. Denk dat ik ze er nog wel in krijg met de sleutel, maar het is erg pielen in een millimeterruimte.

Muchos gracias coretx ;)
Pagina: 1