Maximum effort - Deadpool
Verwijderd
CUSL2-C
Is echt een perfect MOBO
draai nu al weken me 800 op 1066 zonder 1 probleem echt super STABIEL
FOUTJE HAD HET NIET GOED GELEZEN SORRY
Is echt een perfect MOBO
FOUTJE HAD HET NIET GOED GELEZEN SORRY
wow,
ik heb zelf een Soyo D6IBA, en momenteel heb ik 1 cpu nl een PIII 500 (geen coppermine)
nu ga ik binnen kort 2 nieuw cpus kopen
maar ik ben aan het twijfelen tussen nen dual 7x100 of dual 8x100
omdat ik over 6 maandjes ofzo een ander moederbord ga kopen en dan gewoon de bussnelheid op 133 zetten en hup processors zijn ook weer een beetje opgekrikt
maar van die 800s heb ik nog nie veel goeds gehoord met overklokken (nl op 133mhz bussnelheid)
maar als gij da hebt gelapt (ge hebt toch nen dual systeempje he
cybergrave
en welke os-kes draaide gij daarop ?
ik heb zelf een Soyo D6IBA, en momenteel heb ik 1 cpu nl een PIII 500 (geen coppermine)
nu ga ik binnen kort 2 nieuw cpus kopen
maar ik ben aan het twijfelen tussen nen dual 7x100 of dual 8x100
omdat ik over 6 maandjes ofzo een ander moederbord ga kopen en dan gewoon de bussnelheid op 133 zetten en hup processors zijn ook weer een beetje opgekrikt
maar van die 800s heb ik nog nie veel goeds gehoord met overklokken (nl op 133mhz bussnelheid)
maar als gij da hebt gelapt (ge hebt toch nen dual systeempje he
cybergrave
en welke os-kes draaide gij daarop ?
Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.
Bedoel je met intel bord:
1. een bord voor een intel processor
2. een bord met een intel chipset
Als je 1 bedoeld kun je voor de Abit VP6 gaan. Die ondersteund 2 x FCPGA PentiumIII en Raid
Bedoel je 2 dan heb je niet echt veel keus......dan wachten.
1. een bord voor een intel processor
2. een bord met een intel chipset
Als je 1 bedoeld kun je voor de Abit VP6 gaan. Die ondersteund 2 x FCPGA PentiumIII en Raid
Bedoel je 2 dan heb je niet echt veel keus......dan wachten.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
hij moet wel dual ondersteunen heOp maandag 12 februari 2001 15:42 schreef cybergrave het volgende:
CUSL2-C
Is echt een perfect MOBO
k heb nu MSI maar die heeft een VIA chipset..
vind ik toch wat minder dan intel..
dus een dual bord met intel chipset met fcpga(S370)
Zoek een "ouwe" asus P2B-D(S) met sloket-converters (let wel op de revisie i.v.m. coppermnine ondersteuning), anders een serverworks bordje zoeken. Begin niet aan VIA voor dual, is een en al ellende...
Ik draai zelf met een Gigabyte moederbordje ,is alleen een slot1 en heeft geen overklokmogelijkheden. Als je niet gaat overklokken heb je hier een enorm stabiele plank aan. Heb hem nu al 2 jaar (BX chipset) en nog altijd heeft Gigabyte hem in productie en zijn er patches en updates voor te vinden.
Ik draai zelf met een Gigabyte moederbordje ,is alleen een slot1 en heeft geen overklokmogelijkheden. Als je niet gaat overklokken heb je hier een enorm stabiele plank aan. Heb hem nu al 2 jaar (BX chipset) en nog altijd heeft Gigabyte hem in productie en zijn er patches en updates voor te vinden.
de betaler vervuilt
He euh cybergrave ff opletten he
DUAL + RAID
nou ik heb een CUSL2 maar die heeft echt geen 2x cpu ondersteuning en ook geen raid
DUAL + RAID
nou ik heb een CUSL2 maar die heeft echt geen 2x cpu ondersteuning en ook geen raid
RAID is nie persee nodig..
die van Asus ondersteund geen 133
die van Asus ondersteund geen 133
http://www.supermicro.com/PRODUCT/MotherBoards/RCC_HE_SL/SUPER%20370DE6%20SPECIFICATIONS.htm
Dan die dus maar.... (wel ff 1800,- meebrengen
)
Dan die dus maar.... (wel ff 1800,- meebrengen
de betaler vervuilt
Enige mogelijkheid is dan het Acorp board met de 815E Chipset.
zie www.tomshardware.com voor review.
Alleen vraag ik me af of ze ooit in NL verkocht gaan worden.
zie www.tomshardware.com voor review.
Alleen vraag ik me af of ze ooit in NL verkocht gaan worden.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
bah voor zown bord verw8 je ook ATA100 onboard.. zit ik met 4 ATA100 disken strax op 33 tenzij ik een kaart erbij koopOp maandag 12 februari 2001 18:00 schreef GA!S het volgende:
http://www.supermicro.com/PRODUCT/MotherBoards/RCC_HE_SL/SUPER%20370DE6%20SPECIFICATIONS.htm
Dan die dus maar.... (wel ff 1800,- meebrengen)
Hallo!!
Onboard Adaptec® AIC-7899 dual channel Ultra160 SCSI controller
Wat wil je dan nog met brakke ATA100 schijfjes!!?!?!
Onboard Adaptec® AIC-7899 dual channel Ultra160 SCSI controller
Wat wil je dan nog met brakke ATA100 schijfjes!!?!?!
de betaler vervuilt
jah dat weet ik.. maar als je al 4 disken hebt he.. ik ga geen scsi160 disken kopen van 45 gig.. da kost me een beetje teveel heh
die disken zijn voor de opslag.. dat mag ook wel een wat sneller gaan dan ATA33 of ik moet er een RAID kaart bij kopen
die disken zijn voor de opslag.. dat mag ook wel een wat sneller gaan dan ATA33 of ik moet er een RAID kaart bij kopen
Verwijderd
Foutje van mij
had de topic niet goed gelezen
CUSL2-C is geen dual MOBO.
En ja ik heb mijn 800 op 133 lopen is een 800e dus normaal 100 kwameerst niet verder dan FSB 124 maar naar wat exctra koeling loopt het nu wel wilt zelfs POSTEN op 1120 maar loopt dan in 3dmark vast. wat ik erop draai eerst WINME maar dat vond ik niet fijn toen w2k en nu een daul stratup met win98se
had de topic niet goed gelezen
CUSL2-C is geen dual MOBO.
En ja ik heb mijn 800 op 133 lopen is een 800e dus normaal 100 kwameerst niet verder dan FSB 124 maar naar wat exctra koeling loopt het nu wel wilt zelfs POSTEN op 1120 maar loopt dan in 3dmark vast. wat ik erop draai eerst WINME maar dat vond ik niet fijn toen w2k en nu een daul stratup met win98se
Jow GA!S 
VIA valt zat mee hoor. Ik heb hier nu een VP6 met VIA chip en 2 866P3 proccies die zonder probs op 1Ghz draaien. Ideale plank, superstabiel voor CAD/3D. BSOD??? Nog niet gezien als gevolg van de plank (alleen 2 keer toen ik zo eigenwijs was om een 64kb demo te draaien waarvan iedereen al zei dat ie het systeem plat zou leggen
). Toegegeven, de memory performance is niet altijd even hoog, maar met een beetje tweaken zijn ruimschoots acceptabele scores te halen. En wat betreft RAID? Ik ben er helemaal weg van. Heel fijn, SCSI is misschien betrouwbaarder, en sneller in de access time, maar mijn 2 IBM 30Gb schijfjes zijn supersnel, lekker koel, stil en bovenal goedkoop.
Mijn advies? VP6
Dex
VIA valt zat mee hoor. Ik heb hier nu een VP6 met VIA chip en 2 866P3 proccies die zonder probs op 1Ghz draaien. Ideale plank, superstabiel voor CAD/3D. BSOD??? Nog niet gezien als gevolg van de plank (alleen 2 keer toen ik zo eigenwijs was om een 64kb demo te draaien waarvan iedereen al zei dat ie het systeem plat zou leggen
Mijn advies? VP6
Dex
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Het is het bord DAT en niet DIE
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Pagina: 1