Ik heb een HP Pavillion TX1020ea, een fijn laptopje maar Vista wat standaard geinstalld is beviel me toch niet helemaal (oa een aantal proggie's wat ik nodig heb voor het werk draaien niet onder vista of leveren problemen op) HP levert geen of bijna geen drivers voor XP voor deze laptop en bied zeker geen ondersteuning, wat ik aan de lijve ondervonden heb... Ik ben zo slim geweest om alle devices te noteren en toen XP erop. Het heeft me de nodige uurtjes bezig gehouden, maar ik heb voor bijna alle apparaten drivers kunnen vinden voor XP, ik heb zelfs op de diverse fora anderen kunnen helpen de de migratie naar XP ook ondernomen hadden.
Maar, ik heb nog 1 onbekend apparaat in de device manager. De dm geeft aan dat het een Coprocessor is met de volgende eigenschappen:
PCI\VEN_10DE&DEV_0271&SUBSYS_30BF10C&REV_A3\3&13C0B0C5&0&53
Met de Unknown Device Manager krijg ik het volgende apparaat:
PCI standard ISA bridge (Chip vender Nvidia Corp)
Ik heb al verschillende drivers (nForce) van Nvidia geprobeert (zelfs 1 waarbij ik weer overnieuw kon beginnen...
) zonder succes. Op de verschillende fora hebben de meeste hetzelfde probleem en was er tot nu toe geen oplossing. Is hier iemand die de oplossing heeft ?
Maar, ik heb nog 1 onbekend apparaat in de device manager. De dm geeft aan dat het een Coprocessor is met de volgende eigenschappen:
PCI\VEN_10DE&DEV_0271&SUBSYS_30BF10C&REV_A3\3&13C0B0C5&0&53
Met de Unknown Device Manager krijg ik het volgende apparaat:
PCI standard ISA bridge (Chip vender Nvidia Corp)
Ik heb al verschillende drivers (nForce) van Nvidia geprobeert (zelfs 1 waarbij ik weer overnieuw kon beginnen...
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !