Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

website ontwerp

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben al heel lang op zoek naar een ontwerp voor een website. Eén van de grote problemen is dat ik in die ene website twee heel verschillende zaken aan de orde wil stellen nl. de tabellen van mijn stamboomonderzoek en een portfolio die is ontstaan uit mijn fotografiehobby . Kan iemand mij op weg helpen?

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Php-fusion misschien? Dat is makkelijk en flexibel, kijk er eens naar zou ik zeggen.

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10 19:25

Swaptor

Java Apprentice

Ontwerp als in looks en layout, of ontwerp als in structuur?

De eerste kunnen we je hier niet mee helpen, het tweede is eenvoudig op te lossen/aan te pakken met een Content Management System (CMS).
Kijk daar voor naar http://www.cmsmatrix.org

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik ben bang dat we je hier niet mee kunnen helpen op deze manier. Website-ontwerpen liggen niet op straat, die moet je zelf maken of laten maken, tenzij je dezelfde site wil hebben als iemand anders. Dat lijkt me nou niet echt de bedoeling. ;)

Dus: wat is het precies wat jij wil dat wij voor je betekenen?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Topicstarter
Jullie noemen al de problemen waar ik tegen aan loop: Er zijn best wel veel templates op internet te vinden maar meestal voldoen ze net niet aan mijn eisen die ik zou willen stellen. de naam van de website kan bijvoorbeeld niet in de heading en als ik dan een cms-systeem heb gevonden met een template dan loop ik weer aan tegen het probleem dat de portfolio wel kan worden gepubliceerd maar niet het stamboomonderzoek of andersom.
En ik vind het moeilijk om zelf iets te bouwen daarvoor ontbreekt mij de kennis van zowel php als html.
Wie o wie kan mij de goede tip geven?

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-11 13:14
misschien op zoek gaan naar iemand die PHP kan, en voor een luttele vergoeding het project wel in elkaar wil zetten?
[/edit]

[ Voor 21% gewijzigd door PeterSelie op 13-10-2007 09:30 ]

Verwijderd

Zullen we hier even niet elkaar betaalde diensten gaan aanbieden? Anders ken ik er ook nog wel een paar.

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-11 13:14
paar biertjes was voldoende heur ;)

[ Voor 4% gewijzigd door PeterSelie op 13-10-2007 09:31 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Laten we dit topic hier maar afkappen. janbos, in dit forum praten we over het zélf in elkaar knutselen van websites. Je geeft aan hier niet genoeg kennis voor te hebben en iets kant en klaars te zoeken. Dat is prima, maar dan zit je op dit forum in elk geval verkeerd. Daarnaast zoek je zoiets specifieks dat je niet snel iets kant en klaars zal vinden, en je al gauw ofwel zelf zal moeten leren hoe bijvoorbeeld PHP en/of HTML werkt, ofwel iemand in de arm zal moeten nemen die dat wel weet, zodat je site op jouw wensen afgestemd kan worden.

Ik wil je in elk geval graag wel succes wensen met het opzetten van je site. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.