Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Link maken die over gaat in WMP

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,
Ik draai sinds vandaag met Virtual Dj en 'k heb een ip-adres en poort dit is: 91.186.30.12:27596

Hoe kan ik dit verwerken in een link dat mensen erop klikken en dat het opengaat in Windows media player

en op een andere link die opengaat in: WinAmp..

Gelieve hier deze link te plaatsen als je deze weet!

Bedankt,

Jeffrey

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:10

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ik kan me niet voorstellen dat er bij Virtual Dj geen documentatie ziet die je hierover meer duidelijkheid kan geven. Ook heeft dit niks met zelf programmeren te maken dus ik ga je topic sluit.
Voor support voor Virtual Dj zal je in eerste instantie toch echt bij de makers daarvan moeten zijn.

Als je Programming Beleid eens door zou willen lezen dan graag.

Kreeg via PM nog een toevoeging: Stel dat de link creator kan kiezen welk programma er runt, dan zou die ook "Format C:\" als programma kunnen kiezen. Oftewel: je kan met een link niet zomaar bepalen welk programma er moet openen op de client.

[ Voor 23% gewijzigd door Creepy op 13-10-2007 12:43 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.