Toon posts:

PC Onderdelen kopen in Belgie???

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hey ik heb zojuist deze site is bekeken: http://www.pcpartcenter.com /

dit is een belgische pczaak, enne ik heb zojuist berekent dat deze zaak dik 300 tot 600 gulden goedkoper is dan sommige nederlandse zaken (mycom, funprice, paradigit)
anyway je moet dus alle prijzen daar delen door 18,364 dan krijg je guldens...

Maar is het de moeite waard om dit te doen?
zijn er Tweakers die ervaring hebben met het kopen van pc onderdelen/systemen in het buitenland?
zo ja, dan zou ik het graag willen horen :)

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-08 13:32
als ik me niet vergis is het in duitsland ook goedkoper dan hier

overigens die prijs verschillen heb je in nederland ook.

maar heb er geen ervaring mee.
als het inderdaad goedkoper is dan wil ik wel een bezoekje brengen aan onze buurlanden :P

system

• The System
  • Laatst online: 05-08 13:32
-dubbelpost-

sorry

system

Verwijderd

Topicstarter
Duitsland is idd ook goedkoper, maar ik wil geen duits systeem, aangezien mijn duits een beetje brak is :)

• Orbit
  • Laatst online: 30-07 10:26
Als belg koop ik steeds m'n hardware bij Padeg ( www.padeg.com ) spijtig genoeg niet online, maar wel f*cking goedkoop.

Pf, vergis ik mij nu echt altijd met die UBB code????

Verwijderd

ik heb mijn 3d kaart in duitsland gehaald samen met mijn 2e harde schijf en alles is daar echt vet goedkoper en het werkt nog ook, het is alleen een probleem als het niet werkt. ik weet niet waar je woont maar ik heb nog wel een adres in Aken en in de Mediamarkt dichtbij Aken kan je ook altijd terecht. laat maar weten als je die adressen wilt hebben. ze zijn ook online te bekijken.

• pim4
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-08 06:26
hebben onze grappige zuiderburen niet een aserty toetsen bord ? De pruisen hebben de z en de Y verkeerd, en om de backslash te vinden heb je een cursus nodig (of was dat een ibm toetsenbord?) maar ja, weer een reden om een logitech cordless desktop te kopen :P

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
dan koop je je keyboard toch in nederland? daar hoef je het niet voor te laten.

ik betwijfel of belgië zoveel goedkoper is dan nederland, ik heb net ff op die site gekeken en het was - omgerekend in nederlandse guldens - ongeveer hetzelfde als op sites als www.eynstein.nl www.sww.nl www.hard-ware.nl www.comptechworld.nl , paradigit is zowiezo veel te duur, ze hebbensinds kort een winkel hier in maastricht, maar ik ga toch mijn pc via internet kopen. Duitsland is wel goedkoper, maar daar krijg je weer probs met garantie enzo. zo heb ik bij mediamarkt een 19" flatscreen monitor gezien voor 950,-- niet slecht

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Verwijderd

Ben eens wezen kijken op de belgische site maar dat is de rit niet waard hij is zelfs duurder dan hier in nederland.
Een paar voorbeelden:
creative geforce PRO DDR Ned. fl.529 Belgie fl.511
plextor rewriter 12x4x32 Ned. fl.699 Belgie fl.810
AMD Duron 650 Ned. fl.305 Belgie fl.315
AMD thunderbird 700 Ned. fl.479 Belgie fl.511
AMD thunderbird 750 Ned. fl.582 Belgie fl.598
AMD thunderbird 800 Ned. fl.710 Belgie fl.780
128 MB SDram 133Mhz Ned. fl.384 Belgie fl.393
Maxtor 30.7 GB 5400 Ned. fl.365 Belgie fl.441
Maxtor 30.7 GB 7200 Ned. fl.495 Belgie fl.554

IK denk dat dit aardige voorbeelden zijn dus hoe je aan die honderden guldens goedkoper komt weet ik niet maar het klopt niet.
Wel jammer trouwens want het had best wel leuk geweest een ritje naar het gezellige Belgie.

Verwijderd

Belgie is idd duurder . Met alle elektro eigenlijk wel .

Verwijderd

http://www.aha-computer.de http://www.computer-cash-carry.com
en de koers is 1,10 - 1,15 dacht ik
daar kun je misschien net nog iets uithalen denk ik

Verwijderd

ik woon in belgie en koop al mijn hardware bij www.loveno.be

ze hebben tegenwoordig ook koelers enzo van de oc-shop.nl
Pagina: 1