dit is natuurlijk een veelgestelde vraag, maar nu sta ik er zelf voor. iK heb een paradigit systeem dat al aardig oud is, en aangezien Call of duty 4 en Unreal tournament 3 binnenkort uitkomen, will ik toch wel even mijn pc upgraden. ik wil ongeveer Maximaal 500 euro uitgeven aan upgraden als dat slim is, of anders maximaal 800 aan een nieuwe.
ik heb nu al aardige dingen, alleen mijn videokaart is slecht tot zeer slecht. ik doe zelf ook veel foto en film bewerking, dus een goede videokaart zou handig zijn. Echter, de rest van mijn pc is prima.
Dit heb ik
Pentium IV 3,0 gHz dual core
1,0 GB ram geheugen.
ATI radeon 9550 256 mb (AGP)
2x 160 gb hardeschijf.
en natuurlijk dvd/cd speler/brander.
het probleem is dat ik laatst naar een pc winkel ben gegaan waar nog een 2e hands ati agp kaartje lag. ik heb hem geprobeerd. en de reactie was zwarte strepen.. waarschijnlijk was mn moederbord te zwak voor de videokaart..
dus de oplossing lijkt mij een nieuw moederbord en videokaart kan dit gemakkelijk?
hulp graag!! en ook misschien wat namen van moederborden en grafische kaarten.. ATI bevalt me wel, maar als iemand een goede prijs-kwaliteit kaart weet, ik sta open voor alles!
groetjes, Wouter
ik heb nu al aardige dingen, alleen mijn videokaart is slecht tot zeer slecht. ik doe zelf ook veel foto en film bewerking, dus een goede videokaart zou handig zijn. Echter, de rest van mijn pc is prima.
Dit heb ik
Pentium IV 3,0 gHz dual core
1,0 GB ram geheugen.
ATI radeon 9550 256 mb (AGP)
2x 160 gb hardeschijf.
en natuurlijk dvd/cd speler/brander.
het probleem is dat ik laatst naar een pc winkel ben gegaan waar nog een 2e hands ati agp kaartje lag. ik heb hem geprobeerd. en de reactie was zwarte strepen.. waarschijnlijk was mn moederbord te zwak voor de videokaart..
dus de oplossing lijkt mij een nieuw moederbord en videokaart kan dit gemakkelijk?
hulp graag!! en ook misschien wat namen van moederborden en grafische kaarten.. ATI bevalt me wel, maar als iemand een goede prijs-kwaliteit kaart weet, ik sta open voor alles!
groetjes, Wouter