PC aanpassen of nieuwe? hulp alstublieft.

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• WutuS
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-11-2024
dit is natuurlijk een veelgestelde vraag, maar nu sta ik er zelf voor. iK heb een paradigit systeem dat al aardig oud is, en aangezien Call of duty 4 en Unreal tournament 3 binnenkort uitkomen, will ik toch wel even mijn pc upgraden. ik wil ongeveer Maximaal 500 euro uitgeven aan upgraden als dat slim is, of anders maximaal 800 aan een nieuwe.

ik heb nu al aardige dingen, alleen mijn videokaart is slecht tot zeer slecht. ik doe zelf ook veel foto en film bewerking, dus een goede videokaart zou handig zijn. Echter, de rest van mijn pc is prima.

Dit heb ik

Pentium IV 3,0 gHz dual core
1,0 GB ram geheugen.
ATI radeon 9550 256 mb (AGP)
2x 160 gb hardeschijf.

en natuurlijk dvd/cd speler/brander.

het probleem is dat ik laatst naar een pc winkel ben gegaan waar nog een 2e hands ati agp kaartje lag. ik heb hem geprobeerd. en de reactie was zwarte strepen.. waarschijnlijk was mn moederbord te zwak voor de videokaart..

dus de oplossing lijkt mij een nieuw moederbord en videokaart kan dit gemakkelijk?

hulp graag!! en ook misschien wat namen van moederborden en grafische kaarten.. ATI bevalt me wel, maar als iemand een goede prijs-kwaliteit kaart weet, ik sta open voor alles!

groetjes, Wouter

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:04
Upgraden bereik je niets mee, koop een nieuwe.

(zie ook Kant en klare pc ombouwen)

• WutuS
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-11-2024
weet je het zeker? is dat ECHT de beste en goedkoopste oplossing?

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:04
WutuS schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:23:
weet je het zeker? is dat ECHT de beste en goedkoopste oplossing?
Mja, als je je CPU wilt vervangen heb je ook een ander mobo nodig, dus ook ander geheugen, en ook een andere videokaart aangezien je zwaardere games wilt doen. Omdat je voeding dit waarschijnlijk niet meer trekt moet je ook een andere voeding, en heb je praktisch dus een nieuw systeem ;)

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:52

Thandor

SilverStreak

Dit komt neer op 'welke moet ik nemen?' en dat is niet toegestaan aldus de CSL Beleid :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.