Toon posts:

Waarom wordt ik door Tom gebanned......

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tom

Geplaatst door Tom (Global mod - 4796) - zondag 11 februari 2001 21:41

--------------------------------------------------------------------------------
Nog 1 zo'n topic en je hebt een ban.

ja, waarom dan een ban? het was maar een vraag hoor of zijn jullie altijd zo streng?

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Mmm.. weer zo'n topic die volens de modjes niet kan omdat het te off-topic is, en weer een user die niet weet dat dit soort topics niet aan de regels voldoen omdat de regels veel te vaag zijn voor veel mensen!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:53
misschien zien hun het als onzin?
weet ook niet wat het de laatste dagen is... net of het een lopende band is |:( slotje hier, bannetje daar, slotje hier, bannetje daar

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Donald_Duck (of is het MoJo?)-> De regels zijn duidelijk zat; als je nou eerst ff een link naar dat topic geeft...

Obsidian en Wesly-> Het moge duidelijk zijn dat we de kwaliteit weer een beetje op willen trekken. Sluiting van de Kroeg is gisterenavond onderdeel van dat plan geworden. De regels staan in de FAQ; is dat nou zooo moeilijk te vinden?
We kunnen gewoon geen zwart/wit-regels maken, omdat je dan een soort wetboek krijgt van tigtig pagina's, waar tot in den treure mieren geneukt worden.
De huidige FAQ beslaat al een pagina of 10 in hard-copy; dat is behoorlijk wat tekst om te lezen, zeker vanaf een beeldscherm.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 12 februari 2001 15:33 schreef Kaj. het volgende:
Donald_Duck (of is het MoJo?)-> De regels zijn duidelijk zat; als je nou eerst ff een link naar dat topic geeft...

Obsidian en Wesly-> Het moge duidelijk zijn dat we de kwaliteit weer een beetje op willen trekken. Sluiting van de Kroeg is gisterenavond onderdeel van dat plan geworden. De regels staan in de FAQ; is dat nou zooo moeilijk te vinden?
We kunnen gewoon geen zwart/wit-regels maken, omdat je dan een soort wetboek krijgt van tigtig pagina's, waar tot in den treure mieren geneukt worden.
De huidige FAQ beslaat al een pagina of 10 in hard-copy; dat is behoorlijk wat tekst om te lezen, zeker vanaf een beeldscherm.
De regels zijn heel erg makkelijk te vinden, maar het is heel erg moeilijk om aan de hand van de regels te bepalen wat nou wel, en wat nou niet mag.

Om even on-topic te blijven. Er word gezegd dat hij naar een beurs gaat waar hij in geinteresseerd is. Hij geeft een link maar het is geen spam (het is niet zijn pagina, hij kan er niets mee verdienen en het is niet echt reclame).

Verder... er worden geen dingen getoond die niet kunnen en naar mijn mening is het geen onzin. Dus wat is het probleem dan wel?

Volgens de regels mag dit gewoon...

vervolgens maakt het volgens mij geen reet uit hoe groot de FAQ is. Het gaat erom of ie voor iedereen te begrijpen is. Deze draad bevestigd maar weer eens dat dit niet het geval is.

Jullie blijven dit negeren, en ik doe dit echt niet om te flamen. Maar die regels zijn gewoon echt niet duidelijk genoeg hoor. Ze zijn gewoon veel te makkelijk te omzeilen en dan krijg je steeds gezeik omdat de adjes en modjes zich aan een "andere versie" van de regels houden.

Je hoeft geen zwart/wit regels te schrijven, maar wel aangeven wat je nu wilt.

vrouwen mogen hier staan zolang ze maar een slipje aan hebben? :? Jaja... en wat als ze een slipje aan heeft maar het opzij geschoven is? Je ziet dan teveel maar het is wel volgens de regels.. In dit geval moet je omschrijven wat er getoond mag worden (wel borsten en/of billen, maar geen geslachtsdelen). Als je het in deze vorm opschrijft kan je er niet onderuit en kan je een user veel makkelijker laten zien dat het niet mag.

Jullie bedoelen misschien hetzelfde maar het staat er niet! En niet iedereen interpreteerd die regels dus hetzelfde.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Obsidan |:(|:(|:(

Dat over die Rai was de signature van Tom. Die ban ging over het feit dat hij een tweede topic opende over wanneer de kroeg weer open ging (als newbie n.b.).

Begin niet als kip zonder kop te lullen zonder te kijken waar het over gaat :(

• Bigs
  • Niet online
Haha, ik lig gewoon dubbel door jou :D>:);)
GoT-mensjes zijn zo heerlijk licht ontvlambaar :)

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
Op maandag 12 februari 2001 20:33 schreef Bigs het volgende:
Haha, ik lig gewoon dubbel door jou :D>:);)
GoT-mensjes zijn zo heerlijk licht ontvlambaar :)
Reageer je nou op jezelf??

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Euhhh.... oeps... :o

Maar het blijft een feit dat ie volgens de regels niets fout deed.

Ik snap best dat de adjes ziek worden over vragen... waarom is ie nou dicht, en wanneer gaat ie weer open. Misschien iets om in de FAQ te zetten... :)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik weet niet precies meer welke topic dat was, maar waarschijnlijk (kan me nog iets herinneren) was dat zijn 3de domme topic die hij in een half uurtje opende.

Een FAQ zou eigenlijk niet eens nodig moeten zijn hier op GoT, iedereen zou zelf al moeten weten hoe ver ie kan gaan. Een FAQ die tot in de details duidelijk gaat zeggen wat wel/niet mag zou al helemaal niet goed zijn voor de sfeer.

De huidige FAQ is duidelijk genoeg en geeft een aantal tips over hoe 'het er hier aan toe gaat'. Elke newbie met een beetje verstand zou het moeten begrijpen... helaas dat een aantal mensen dit nog niet helemaal doorhebben.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 12 februari 2001 22:03 schreef Tom het volgende:
Ik weet niet precies meer welke topic dat was, maar waarschijnlijk (kan me nog iets herinneren) was dat zijn 3de domme topic die hij in een half uurtje opende.

Een FAQ zou eigenlijk niet eens nodig moeten zijn hier op GoT, iedereen zou zelf al moeten weten hoe ver ie kan gaan. Een FAQ die tot in de details duidelijk gaat zeggen wat wel/niet mag zou al helemaal niet goed zijn voor de sfeer.

De huidige FAQ is duidelijk genoeg en geeft een aantal tips over hoe 'het er hier aan toe gaat'. Elke newbie met een beetje verstand zou het moeten begrijpen... helaas dat een aantal mensen dit nog niet helemaal doorhebben.
Hmmm... eigenlijk (als je het goed bekijkt) horen regels ook niet in een FAQ thuis. Daar is een regelement voor.

Maar dat maakt niet uit Tom, de regels zijn gewoon veel te onduidelijk over een aantal punten. Dat zie je dan maar weer.

Je lees ze, en een newbie ziet dan niet staan dat het niet mag, post zijn verhaaltje. En krijgt vervolgens van een ad op zijn donder. Tja... kan ik me voorstellen dat ie het niet snapt.

* mvds had trouwens al aangeboden om ze te herschrijven.
Pagina: 1