Op maandag 12 februari 2001 15:33 schreef Kaj. het volgende:
Donald_Duck (of is het MoJo?)-> De regels zijn duidelijk zat; als je nou eerst ff een link naar dat topic geeft...
Obsidian en Wesly-> Het moge duidelijk zijn dat we de kwaliteit weer een beetje op willen trekken. Sluiting van de Kroeg is gisterenavond onderdeel van dat plan geworden. De regels staan in de FAQ; is dat nou zooo moeilijk te vinden?
We kunnen gewoon geen zwart/wit-regels maken, omdat je dan een soort wetboek krijgt van tigtig pagina's, waar tot in den treure mieren geneukt worden.
De huidige FAQ beslaat al een pagina of 10 in hard-copy; dat is behoorlijk wat tekst om te lezen, zeker vanaf een beeldscherm.
De regels zijn heel erg makkelijk te vinden, maar het is heel erg moeilijk om aan de hand van de regels te bepalen wat nou wel, en wat nou niet mag.
Om even on-topic te blijven. Er word gezegd dat hij naar een beurs gaat waar hij in geinteresseerd is. Hij geeft een link maar het is geen spam (het is niet zijn pagina, hij kan er niets mee verdienen en het is niet echt reclame).
Verder... er worden geen dingen getoond die niet kunnen en naar mijn mening is het geen onzin. Dus wat is het probleem dan wel?
Volgens de regels mag dit gewoon...
vervolgens maakt het volgens mij geen reet uit hoe groot de FAQ is. Het gaat erom of ie voor iedereen te begrijpen is. Deze draad bevestigd maar weer eens dat dit niet het geval is.
Jullie blijven dit negeren, en ik doe dit echt niet om te flamen. Maar die regels zijn gewoon echt niet duidelijk genoeg hoor. Ze zijn gewoon veel te makkelijk te omzeilen en dan krijg je steeds gezeik omdat de adjes en modjes zich aan een "andere versie" van de regels houden.
Je hoeft geen zwart/wit regels te schrijven, maar wel aangeven wat je nu wilt.
vrouwen mogen hier staan zolang ze maar een slipje aan hebben?

Jaja... en wat als ze een slipje aan heeft maar het opzij geschoven is? Je ziet dan teveel maar het is wel volgens de regels.. In dit geval moet je omschrijven wat er getoond mag worden (wel borsten en/of billen, maar geen geslachtsdelen). Als je het in deze vorm opschrijft kan je er niet onderuit en kan je een user veel makkelijker laten zien dat het niet mag.
Jullie bedoelen misschien hetzelfde maar het staat er niet! En niet iedereen interpreteerd die regels dus hetzelfde.