driver probleem 8600M GT

Pagina: 1
Acties:
  • 373 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-07 17:11
ik heb sind kort een nieuwe laptop en wel een acer aspire5920 met vista home, een fijne laptop en lekker snel.
nu speel ik ook wel games maar bij een paar games gaat het niet helemaal lekker, ze zien er soms niet zo mooi uit als dat ze horen te doen, terwijl alles op de hoogste settings staat. en soms lopen ze niet echt vloeiend terwijl dit bij mijn desktop (die veel minder snel is) wel het geval is.

nu heb ik geprobeerd om nieuwe beeldschermdrivers te instaleren omdat ik tot nu toe geen recente driver heb gevonden op mijn laptop sinds aanschaf.
ik krijg echter een fout melding als ik de drivers probeer te instaleren, en wel de volgende:
Afbeeldingslocatie: http://img235.imageshack.us/img235/34/foutnvidiawy9.th.jpg

ik heb de oude driver netjes verwijderd dus dat is het niet.
wat kan het probleem zijn, heb ik soms de verkeerde driver omdat het mischien een mobile versie is van de kaart ( waar ik geen aparte drivers voor kan vinden ) of is er iets anders.

wie kan mij helpen, Bvd!

• Proximus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 09:16

Proximus

100% OC

Je zou op http://www.laptopvideo2go.com/drivers/vista eens kunnen kijken of je daarmee nieuwe drivers kunt installeren (dat lukt bij mij wel) echter heb ik hetzelfde probleem ook met de orignele drivers van Nvidia het lukt me maar niet om het te installeren! :X

Wel met een adapted inf bestand.

Ryzen 9900X3D - B650 Gaming - 32GB DDR5 - R9060XT

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-07 17:11
Hee het werkt, tanx kan ik nu eindelijk de goede drivers instaleren

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-03 18:50
Dat heb ik een paar weken ook geprobeerd met mijn laptop. Kon in games toen niet meer genieten van een full screen dus heb ik de oude er maar weer op gezet. Vind wel dat de de kaart het slecht doet in spellen ondanks ik er 4300 3dmark 06 punten mee scoor..