Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Javascript werkt niet in IE*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een website te bouwen voor een handelsonderneming. Ik heb daar in de index.html een stukje javascript verwerkt om uitschuifmenu's aan de bovenkant te kunnen maken.

De verschillen kunnen jullie zelf bekijken door de volgende website te openen in firefox en vervolgens ook in IE7.

www.lvandenhil.nl/Test ( let op de hoofdletter T van Test )

hieronder volgt het script van mijn index.html

Snip: alleen relevante code ;)

Ik zou heel blij zijn als dit probleem opgelost kan worden.

Alvast bedankt voor degenen die willen reageren!.

[ Voor 87% gewijzigd door BtM909 op 12-10-2007 17:44 ]

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

En wat moeten wij met alle code. Jet hebt gewoon een javascriptje uit 1960 gedownloadn en probeert hem te laten werken. Dan zou ik de makers erop aanspreken dat hun script niet meer werkt.

Als je dit zelf wilt oplossen zou eerst de error console van een browser aanzetten. Daar staan al een boel fouten in.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:00

Sebazzz

3dp

En alsjeblieft gebruik code tags. Lezen mensen de policy's, faq's, en handleidingen van Tweakers.net niet meer door?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Verwijderd

Topicstarter
En hoe zet je de error console van een browser aan?

• Mammon
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-11 13:55
Even een melding dat je website ook niet werkt onder Opera 9.23 en Opera 9.50

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Line: 111
Char: 1
Error: 'menuobj.stijl' is null or not an object
Code: 0
URL: http://www.lvandenhil.nl/Test/

Dus ;)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik zou heel blij zijn als dit probleem opgelost kan worden.
Dan wordt het eens tijd dat je je een beetje verdiept in de materie en hoe specifiek dit subforum werkt. Het is dus niet de bedoeling dat jij je probleem hier neerplempt en dat de rest van de bezoekers je probleem oplost.

Lees even rustig Webdesign, Markup & Clientside Scripting Policy door en probeer een nieuwe post te posten met alle revelante gegevens; wat heb je zelf geprobeerd, waar heb je gezocht, waarom waren de resultaten niet toereikend. Je krijgt hierdoor een nieuwe kans, want normaliter gaat zo'n topic als deze gewoon op slot.

Hopelijk pak je die kans met beide handen aan ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1