[case] Nieuwe case nodig. AOpen?

Pagina: 1
Acties:

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Oke manne,

/ me heeft een nieuwe case nodig plus een nieuwe voeding. Maximaal f 200,- samen. Liefst een miditower en enige kwaliteit gewenst. Hoe meer vermogen in de voeding hoe beter.

Moet ik een AOpen HQ45A-Blue ATX miditower 250 Watt nemen?

Bij voorbaat dank voor elke reactie. ;)

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Verwijderd

Moeten? Moeten? Willen!

Maar AOpen roeleert wel dus...goede keuze.. alleen ik weet niet wat je er allemaal in wil gaan stoppen..als je ranzige dingen ermee gaat doen kan je beter aan 300 W voeding denken..moet je proberen een kast zonder voeding te kopen en de voeding dan apart....

Verwijderd

Spaar nog ff door. Voor F 255,- heb je de Antec Solution Series ATX Case (KS282) bij [url="http://www.ned-cool.nl."]www.ned-cool.nl.[/url]
Heel mooi kewl kastje!

Verwijderd

Bij Norrod hebben ze wel een leuk no-name kastje. Ziet er wel leuk uit, heeft al een 300 watt voeding en kost maar 95 piek! Zal wel een goedkopie voedinkje zijn, maar misschien kun je hem ook zonder voeding krijgen en een losse voeding erbij kopen.

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
In-Win S500 of A500. Hele degelijke kasten, 250W voeding.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• lexkam
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01-2013
In-win kastjes goedkoper als Aopen en beter koelings mogelijkheden !
(zelf net gekocht IW-Q700 ) zie www.in-win.com en http://www.hardwareinfo.net/ voor de ATX behuizingen vergelijkingstest

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Bij OC-Shop hebben ze nu een Lian Li miditower :9, maarja die valt iets buiten je budget :) (ik zou trouwens ook niet zoveel geld uitgeven aan een kast.. denk ik)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-08 17:17

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Aopen is iig kwaliteit... voor fl 230 ofzo heb je een HQ08 met 300 watt voeding maar als die je te groot is kan je beter een HQ45a en een losse 300 watt voeding nemen...
Die 250 watter kan je dan verkopen of gebruiken om bv. een peltier + 20 fans te voeden:P

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op maandag 12 februari 2001 15:02 schreef Straatje het volgende:
Spaar nog ff door. Voor F 255,- heb je de Antec Solution Series ATX Case (KS282) bij [url="http://www.ned-cool.nl."]www.ned-cool.nl.[/url]
Heel mooi kewl kastje!
Die antec weegt 11 kg !!! (Wel 300W voeding) en hij heeft iets minder mooie kleurtjes dan die AOpen. Hmmm... die kleuren kunnen we modden natuurlijk. Twijfel alom. Waarschijnlijk ga ik toch maar voor de AOpen.

Dank voor uw reacties.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Pagina: 1