Wat deze week niet meer te onderscheiden is...

Pagina: 1
Acties:

• Vaudtje
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Allereerst mijn complimenten voor de nieuwe blogrubriek 'Onbelangrijk nieuws' ;) :P , waarin gebruikers kunnen zien dat wel degelijk alles in de nieuwssubmit bekeken wordt.
Sommige dingen geven inderdaad geen aanleiding voor een volledig artikel, maar zijn wel vermeldenswaardig. Ik vind dit een hele mooie tussenvorm.

Nu blijkt echter dat, doordat er niet zo heel vaak redactieblogs worden gemaakt, de weekoverzichten elkaar steeds opvolgen.
In mijn persoonlijke FP indeling staan de redactieblogs links in de tracker, en raakt door de naamgeving het overzicht een beetje kwijt: de artikelen beginnen allemaal met dezelfde tekst:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/046ea6cf3badba034498065bc7f14990/full.png
Is het mogelijk de weekaanduiding vooraan in de titel te zetten?
ben ik nou een zeurpiet?

In deeze zin staan drie fauten

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Aan de andere kant, er staat een datum voor :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Tja eh, en de recentste staat steeds bovenaan... Wat kunnen we hieraan doen. Het weeknummer vooraan zetten zie ik alvast niet zitten ;)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je kan ook de titel veranderen in iets als "Wat in week xxx het nieuws niet haalde". Zelfde inhoud, maar voor de updatetracker stukken beter :) .

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02:20

franssie

Save the albatross

Harm schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:25:
Je kan ook de titel veranderen in iets als "Wat in week xxx het nieuws niet haalde". Zelfde inhoud, maar voor de updatetracker stukken beter :) .
Als simpele lezer zijnde mee eens, voordeel is dat ook eerder in de titel duidelijk is over welke week het gaat/ging - scheelt weer een paar woorden lezen/ogen verplaatsen (ik ben niet lui, ik ben efficiënt overigens) :D

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Vaudtje
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
moto-moi schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:05:
Aan de andere kant, er staat een datum voor :P
Die datum/tijd viel me pas op nadat ik er een screenshot van gemaakt had. hij is misschien een beetje te licht ofzo.
Ik had inderdaad gedacht aan een titelchange zoals Harm voorstelt, maar ik weet niet of dat valt onder wat Yoeri bij voorbaat afkeurt :? .
De andere oplossing is natuurlijk om meer blogs te posten :*)

In deeze zin staan drie fauten

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Ik keur weinig bij voorbaat af hoor en de suggestie lijkt me wel een goeie, dus daar ga ik eens voor zorgen (misschien vanavond niet meer, maar iig morgen dan)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:56
Als er nu eens gewoon meer blogentries tussendoor worden gemaakt... is dit probleem ook meteen verholpen! :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02:20

franssie

Save the albatross

Hee hij staat er (of ik zie het nu pas wat geen goed teken zou zijn).
Thanks voor de aanpassing.

/edit: sinds vrijdag al dus - ik gooi het maar op mijn verkoudheid ...

D*mn - lees ik dat artikel, staat er "Ook franssie kan daar natuurlijk bij helpen" _/-\o_
Zo eens uitloggen en kijken wat er dan staat :"Ook bezoeker kan daar natuurlijk bij helpen" :D

[ Voor 63% gewijzigd door franssie op 23-10-2007 14:25 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:45
@ Yoeri: is het voor de consistentie niet handiger om de drie vorige edities ook te hernoemen ? :)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Bah @ geschiedvervalsing :+

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1