Toon posts:

[iPhoto '08] Picasa plugin*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede-maccers,

Uit mijn windows tijdperk (ben pas begin dit jaar overgestapt) gebruik ik webalbums op Picasa.
Nu ben ik in iPhoto '08 bezig om de plug-in te installeren voor picasa.
Er zou bij exporteren een extra tabblad komen om het naar mijn Picasa webpage te uploaden.
Ik heb het meerdere keren geprobeerd, maar alles zonder resultaat.
Op de FAQ pagina van picasa staan alleen een paar handleidingen die keurig laten zien hoe het er uit zou zien als alles werkt, maar geen trouble shooting helaas.
In iPhoto-Help kom ik helaas ook niet verder. trefwoorden als "plug-in" of "Picasa" komen niet voor.

Iemand een idee wat ik verkeerd doe of over het hoofd zie?
Alvast thxs, redchilly.

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-01 11:00

RD

focus

Volgens mij is er nog steeds geen update voor iPhoto '08. Ik wacht er ook op, maar ik heb nog niks gezien. Deze export werkt wel met iPhoto '06, maar goed daar hebben wij nu niks aan. Dus kan jij het programma picasa uploader gebruiken, lastig buiten iPhoto om, maar werkt opzich goed.

Verwijderd

Topicstarter
RD schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:42:
Volgens mij is er nog steeds geen update voor iPhoto '08. Ik wacht er ook op, maar ik heb nog niks gezien. Deze export werkt wel met iPhoto '06, maar goed daar hebben wij nu niks aan. Dus kan jij het programma picasa uploader gebruiken, lastig buiten iPhoto om, maar werkt opzich goed.
Ik dacht al dat het aan '08 zou liggen, maar wist het niet zeker.
In '06 (heb ik heel kort gebruikt) heb ik de plugin nooit geistalleerd.
Ik gebruik nu i.d.d. de losse uploader, maar dan moet ik weer handmatig gaan sorteren
(verborgen foto's zijn niet voor niets verborgen ;) )

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Even getest en werkt helaas nog niet onder '08.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"